środa, 16 stycznia 2019

Czy to możliwe?! | 4 urodziny

Źródło

Czy to możliwe? zostało pytaniem tego posta, ponieważ... CZY TO MOŻLIWE? Czy ty możliwe, żebym miała tyle wytrwałości, by prowadzić bloga przez cztery lata? Czy to możliwe, że minęło już tyle czasu? Czy to możliwe, że mimo przeciwności wciąż tu jestem? Czy to możliwe, że nadal chcę tu być? Czy to możliwe, że ktoś teraz czyta te słowa? 

Czy to możliwe?

Moi kochani, NAJWYRAŹNIEJ TAK!

To jest taka sytuacja, jak z moimi dwudziestymi urodzinami. Okej, może nie dosłownie, bo nikt tu mojego bloga po północy nie budził i nikt mu nie śpiewał sto lat. Jednakże jestem tak samo zaskoczona. 5 sierpnia pomyślałam "co? już? kończę 20 lat? poważnie?", tak teraz wyrażam podobny szok i niedowierzanie. 

Przyszedł czas na małe podsumowanie związane ze statystykami ^_^

Jak zmieniała się liczba obserwatorów?

2015 - 94
2016 - 182
2017 - 244
2018 - 270
OBECNIE - 270

Jak widzicie, rok 2018 nie był dla mnie najlepszy, ale wspominałam o tym już kilkukrotnie. Ładnie to jednak widać po liczbie obserwatorów, bo ich ilość wzrosła tylko nieznacznie. Mimo wszystko cieszyła mnie każda taka obserwacja! <3

A wyświetlenia?
2018 - 48 471
OBECNIE - 61 517

Ja wiem, że to niewiele, jak na bloga z takim stażem. Ale to miejsce nigdy nie było Timem Burtonem wśród reżyserów czy J.K. Rowling wśród pisarzy. Dla mnie i tak to ogromny sukces! <3

Jakie posty okazały się najpopularniejsze i najwięcej razy je odwiedziliście?

MIEJSCE 1:


J a k  to się stało, nie mam pojęcia! To wciąż jedyny post, który zyskał więcej niż 1000 wyświetleń. Cieszy mnie to! Dzięki! <3

MIEJSCE 2:


Ta książka nawet nie została wydana w Polsce (ale już niedługo, na szczęście!!), dlatego nie mam pojęcia, dlaczego jej recenzja przez tyle lat robiła taką furorę :D Ale to super, bo Saga Księżycowa jest tego warta!

MIEJSCE 3:


W sumie to też lubię ten post, więc fajnie, że okazał się taki rozchwytywany :D 

Na koniec chciałam wspomnieć o mojej cegiełce, którą dołożyłam do tagów książkowych, ponieważ przez te cztery lata zdarzyło mi się stworzyć aż cztery tagi. Od razu zachęcam do ich wykonywania, jeśli jeszcze ich nie robiliście, a macie ochotę. Tylko po zrobieniu koniecznie linka mi podeślijcie! :D

Źródło


Mam do tego tagu sentyment, chociaż nie jest on... hm, najlepszy :D 

Źródło


Jestem gigantyczną fanką Kubusia Puchatka, więc powstanie takiego tagu wydaje się dla mnie rzeczą naturalną :D 

Źródło


Nie wiem, co mi przyszło do głowy, by stworzyć coś takiego! Nigdy nie zwracam szczególnej uwagi na czarne charaktery, rzadko kiedy im kibicuję... Ale tag jednak powstał i przyszło mi się z nim zmierzyć, ostatecznie chyba nie wyszło to tak źle :D



Tak, tak - ostatni tag nie jest disney'owski! Szok :D Za to jest to najprawdopodobniej jeden z najbardziej narcystycznych tagów, jakie kiedykolwiek powstały :D


Cóż, takim drobnym postem chciałam uczcić tę rocznicę i dzięki, że byliście tu razem ze mną! Kocham Was, przynosicie mi mnóstwo radości. Dziękuję, że jesteście! <3

11 komentarzy:

  1. Wszystkie tagi już robiłam ��
    Hmm, w sumie ten post o bracie niedźwiedziu to ciekawy przypadek ��
    Wszystkiego najlepszego<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dla mnie bardzo ciekawy xD Gdybym znała jego fenomen, to bym go powtórzyła, a tak to nie mam pojęcia, co sprawiło, że nagle zyskał tak dużo wejść xD
      Dziękuję! ❤️

      Usuń
  2. Ooo, lubię takie urodzinowe klimaty! Mój blog w maju będzie miał aż 5 lat, to jest dopiero szok! Tobie życzę dalszej wytrwałości i dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, 5 lat to też szmat czasu! Jak to wszystko szybko zlatuje, to trochę przerażające :o :D
      Dziękuję! ❤️

      Usuń
  3. GRATULACJE!!!!! OBYŚ PROWADZIŁA TEN BLOG DO KOŃCA ŚWIATA I 4 LATA DŁUŻEJ!!! <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci motywacji na kolejne lata i jak najlepszych książek! :)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, cztery latka, to naprawdę dużo, czy to możliwe, że będzie ich jeszcze więcej? Tak to możliwe! :D Życzę powodzonka i wszystkiego dobrego! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak zwykle całkowicie spóźniona, ale wszystkiego najlepszego kochana!!!! <3 <3 Jak najwięcej inspiracji, chęci i radości z tego, co robisz i dalszego rozwoju bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^