poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Zgadnij cytat!


Do zabawy wciągnęła mnie KittyAilla :D 
Znacie First Sentence Challenge? Zgadnij cytat to coś podobnego, Justysia i Magia Słowa przekształciły tę znaną zabawę. Zamiast czytania pierwszych zdań, dziewczyny (jak i ja i Kitty) otwierałyśmy książkę na przypadkowej stronie i losowałyśmy przypadkowe zdanie. Wyszła z tego super zabawa! :D Szkoda tylko, że nie mogłyśmy nagrać filmiku, bo wtedy z pewnością wszystko wyszłoby lepiej, ale cóż - wszystkiego mieć nie można :D
Zatem do dzieła! ^_^
(jakby ktoś się nie domyślił, M to ja, a K to Kitty xD)

M: Pomruki wysiłku, przepocone kostiumy i tupot stóp sprawiły, że zatęskniłam za dniami, w których moim największym zmartwieniem był brak czasu na treningi.
K: O fuck... Coś z siłownią... xD Tego jestem pewna! Pierwsza próba: Mroczne szaleństwo?
M: Haha, nie...
K: Jakaś podpowiedź? (to żałosne, pierwszy cytat, a ja jestem w kropce xD)
M: (nie martw się, u mnie będzie tak samo xD) Hm, podpowiedź... Fioletowa okładka.
K: Przeszukuje tak w pamięci okładki... Fioletowa, powiadasz? Ty chyba nie czytałaś Ever, a zresztą nie kojarzy mi się to z treningiem xD Jeju, jaką ja mam słabą pamięć... Czekaj... Fioletowa, a nie różowa? Myślę o Sile trucizny xD
M: Tak! Zgadłaś! Ale dla mnie to bardziej fiolet xD
K: Dobra, to ja chyba jestem daltonistką. Cytat dla ciebie: Och - powiedziała i zamilkła. - Kwiaty rozmnażają się przez zapylanie.
M: Cooooo. Hm. Chwila. Z czymś mi się to kojarzy. Daj mi chwilę xD Chyba wiem! Skrzydła Laurel?
K: Haha, tak, to widać, kto tu już ma starczą sklerozę, a kto młodzieńczą pamięć.
M: Haha xD Teraz ty: - W moim skarbcu mam jego towarzysza. - Lekko przeciągnął palcami po wypukłościach cicho brzęczącego kamienia.
K: Kobieto, co ty losujesz? Ja serio mam chyba sklerozę... Chwilka, ja to tak z 100x przeczytam... xD
M: Haha xD Poczekam xD Jak coś, to zawsze jest podpowiedź.
K: Mam rozkminę, czy ma jego, tzn. jakiejś osoby czy tego kamienia. Bo coś mi się z tym kamieniem kojarzy xD
M: Powiedzieć? W sensie powiedzieć, co to za towarzysz xD
K: Nie, zaczekaj, coś mi chyba świta. Gorzej jak źle. Nwm, Artemis Fowl?
M: Nie :)
K: To jednak podpowiedź :)
M: Więc towarzysz kamienia jest kamieniem. czy chcesz jakąś lepsza podpowiedź? xD
K: Hahahha, padłam.
M: No chodzi o dwa kamienie xD
K: Serio, zaraz obudzę mamę chyba śmiechem xD Jedyne inne, co mi przychodzi na myśl z kamieniami, to... Obsydian albo Cinder i więcej pomysłów nie mam...
M: Haha nie. Tam właściwie chodzi o cztery kamienie, ale w posiadaniu dwóch są bohaterowie. Cztery kamienie umożliwiają zrozumienie czegoś.
K: Żałuj, że nie widzisz mojej miny. Wyraża totalne niezrozumienie i myśl: "Ja czytałam coś takiego". Dobra, tu muszę się poddać.
M: No nieee, to ja ci dam jakąś jeszcze podpowiedź. Głównym bohaterem jest dziewczyna, która przyjeżdża z Ameryki do Europy.
K: Czy ty mówisz o Mrocznym szaleństwie? Mac jechała do Irlandii.
M: Tak :)
K: Tam było coś o kamieniach? Czeeekaj, oni się po to coś włamywali do tego gościa, tak? Not matter, już wiem xD Zadał pan pytanie, a ona zna odpowiedź! Po co pytać, jak się nie che uzyskać odpowiedzi?
M: Że co, to ten cytat? xD
K: Tak, to od "Zadał pan..." to cytat.
M: O kurczęęę. To jest trudne.
K: Muszę przyznać ci rację, sama, jak na to spojrzałam, to się zastanawiałam, czy bym zgadła, choć kocham przecież tę książkę.
M: Nie no, nie wiem. Podpowiedź proszę :)
K: Akcja dzieje się na lekcji w lochach z wrednym czarnowłosym nauczycielem, gdy na zewnątrz po świecie biega mężczyzna uznany przez wszystkich za mordercę, który uciekł z więzienia :)
M: Harry Potter? :)
K: Yup, ale która część? :)
M: Kamień filozoficzny? xD
K: Hahahhaha, ale ja celowo użyłam ostatniego słowa w podpowiedzi. Więc? :)
M: Ahaaaaaa xD O matkoooo xDDD Więzień Azkabanu?
K: Tak! :)
M: Fajnie xD
K: Ja już się boję, bo na razie idzie mi tragicznie :D
M: I cytat: Siedział naprzeciwko królowej i z trudem przychodziło mu omijanie jej wzrokiem - była jednocześnie kusząca i odrażająca.
K: Cinder? :)
M: Tak! No widzisz, jak łatwo poszło xD
K: No bo akurat tę scenę to sobie zapamiętałam z książki :) Aby nie urazić jej skromności, wchodzę za parawan, wkładam przez głowę białą koszulę, a potem przeciągam szczotką po moich lokach Meduzy i upinam je w ciasny kok na karku. Długie wyszło.
M: Mroczny sekret? :)
K: Tak, brawo! :)
M: Jeeej! :D Dobra, łap: Chodzę po swoim pokoju, zbierając myśli przed konfrontacją z moją siostrą. 
K: Proroctwo sióstr (chyba to czytałaś?)
M: Tak! :) Jesteśmy coraz lepsze.
K: Hahha, nie zapeszaj, jeszcze ty masz dwie książki, a ja chyba jedną xD
M: Jestem po prostu optymistycznie nastawiona xD
K: O kurczę, zaraz jak zobaczysz ten cytat... To dopiero będziesz :D Wait, muszę przepisać to złożone zdanie xD
M: Czekam z niecierpliwością :)
K: I to stąd właśnie potwór w uliczce, ten z gigantycznymi genitaliami i licznymi ssawkami, od razu wiedział, kim jestem - nie udało mi się na niego nie wpaść.
M: Hahahahaha, Mroczne szaleństwo xD Cóż za uroczy cytat xD
K: Oj tak, mega uroczy. Wiedziałam, że powtórzą nam się książki, skoro wybierałyśmy te, które najbardziej lubimy.
M: Masz: Moje policzki zaczerwieniły się, a ja poczułam się jak idiotka.
K: Jeju.... To może dotyczyć prawie każdej bohaterki! Strzelam w ciemno, że to Obsydian, bo to chyba cytat z jej uroczego poznania z panem D(bilem).
M: Hahaha, książka dobrze strzelona, ale to była scena bardziej z końca książki xD
K: Hahha, ale wiem, że ona się czerwieniła też, jak go poznała, ale t bardziej ze złości chyba było. Nie dziwię się jej :D
M: Haha xD Noo, w sumie, Daemon potrafi być dupkiem xD
K: Każdy z tych podarunków był symbolem życzeń - długiego życia, mądrości, dobroci, hojności, cierpliwości i radości. :)
M: Achhhh, coś mi to mówi xD
K: Myśl, na pewno trafisz :)
M: Kurczę, nie mogę wygrzebać tego z pamięci xD Może jakaś podpowiedź? :)
K: Hahha, ale będziesz się z siebie śmiała. Są to podarunki z okazji koronacji nowego władcy.
M: Coś mi dzwoni, ale nie wiem, w którym kościele xD
K: Może w takim, gdzie niektórzy uważają, że zaginiona księżniczka jednak przeżyła? No i nie lubią tam luster ^^
M: Czy to jest Cinder? o.O
K: Tak!
M: Naprawdę? xDDDD Hahahaha, jak mogłam tego nie odgadnąć xDDDDD
K: Jak najbardziej. I dlatego pisałam, że będziesz się z siebie śmiała.
M: Czy to już wszystkie książki? :(
K: Niestety tak, ale zawsze możemy to powtórzyć jeszcze kiedyś :)
M: Byłoby superrrr <3
K: Tylko musimy więcej książek przeczytać tych samych. A tak wynik 5:5, jesteśmy genialne (no prawie, bo to moje Mroczne szaleństwo xD)
M: Więcej przeczytać, ale też więcej ich posiadać xD (a ja prawie Cinder nie odgadłam xD)

I to już koniec, moi mili! Ta rozmowa była dla nas naprawdę świetną zabawą, więc teraz zapraszam wszystkich do zabawy <3 Dobierzcie się w pary i zgadujcie! :D A obok macie grafikę ilustrująca wszystkie książki, które nam posłużyły :D
Miłego dnia! :D

24 komentarze:

  1. Hahahah, ale świetna rozmowa! Jeśli chodzi o mnie, od razu odgadłam te z "Cinder" i Pottera, reszta to dla mnie kompletne niewiadome :P Uwielbiam Was! :* <3
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Wszystkich jasnych miejsc"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochh, dzięki! :D <3
      Ja naprawdę nie wiem, jak mogłam nie odgadnąć Cinder i HP (tym bardziej po tym opisie Kitty)... no ale cóż xD

      Usuń
  2. Zgadłam jedynie "Siłę trucizny", ale to i tak po długim zastanowieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no taki cytat się mi wylosował xD

      Usuń
  3. Ooo, ale super post! Świetna rozmowa :D Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś powstanie u Ciebie taki post, bo doprawdy genialny :')
    Pozdrowionka!
    http://szalonebookcholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, długo się nie naczekasz, to Ci mogę powiedzieć :P

      Usuń
  4. Czytałam tylko jedną z powyższych książek - Cinder. Post świetny :) Ja jestem strasznie kiepska w rozpoznawaniu cytatów więc podziwiam :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziłam, że jestem kiepska, ale wcale nie było tak źle :D

      Usuń
  5. Wyszło genialnie i ja chce jeszcze raz 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja świetna a jakby się to nagrało to byłoby jeszcze śmieszniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie było takiej możliwości :(

      Usuń
  7. Hahah :D Świetny post :DD
    Nie kojarzę większości książek, z których były cytaty - jednak bardzo miło mi się czytało :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miło Ci się czytało :D

      Usuń
  8. Uśmiałam się do łez, naprawdę!
    Poprawiony wieczór mam na 100%.
    Proroctwo sióstr mam, czytałam kiedyś i muszę wrócić od razu czytając kolejne części.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się czytało Waszą rozmowę, dziewczyny! (może dlatego, że uwielbiam czytać czyjeś wiadomości XD) Wybuchałam śmiechem w tych samych momentach, co Wy :D Szkoda tylko, że gdybym wzięła udział w takim wyzwaniu, przegrana byłaby gwarantowana - jakoś nigdy nie miałam tendencji do kojarzenia zdań z daną książką. Pottera też nie odgadłabym za żadne skarby, chociaż gdy przeczytałam odpowiedź, wydało mi się to strasznie oczywiste. :P
    Pozdrawiam! ♥
    P.S. Wybierasz się może na Targi Książki w Krakowie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też myślałam, że słabo mi pójdzie, ale nie było tak źle :D
      Haha, z HP myślę dokładnie tak samo xD Ale ja nawet po tej podpowiedzi się nie zorientowałam, no jak mogłam?! xD
      Wiesz co, jeszcze nie wiem :o Chciałabym przyjechać na Targi, tym bardziej, że nigdy nie byłam, ale do Krakowa mam trochę daleko i nie wiem, jak to będzie... :/

      Usuń
  10. Genialnie Wam poszło, dziewczyny!! Ciesze się, że dzięki nam mogłyście pozwolić sobie na chwilę relaksu i... beczki śmiechu. :D
    No i dziękuję za odwiedziny. :) Zapraszam częściej no i przy okazji na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^
      Postaram się wpadać częściej na Twojego bloga, bo fajnie jest tam u Ciebie! :D ^_^

      Usuń
  11. Świetnie Wam to wyszło, mimo że miałyście naprawdę trudne zadanie. Nie czytałam wielu z tych książek, ale nawet z tymi, które przeczytałam, miałam mały problem :D Dlatego podziwiam, że tak dobrze Wam poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest to co prawda filmik, ale naprawdę genialnie wam to wyszło!! Świetny pomysł i chętnie przeczytałabym jeszcze jedną taką rozmowę :D
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój następny post to też Zgadnij cytat, tyle że z Justyśką, więc zapraszam :D

      Usuń

Och, jesteś tu! ^_^ Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię ^_^ (a jeśli zdecydujesz się na obserwację, DZIĘKUJĘ x2 ^_^)