poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Wyniki konkursu!


Wybaczcie mi, że dodaję ten post tak późno! Bardzo Was za to przepraszam, mam ostatnio sporo na głowie w związku ze studiami, do tego komputer mi się psuje i kompletnie ze mna nie współpracuje (teraz piszę ten post z telefonu, to straszliwie nieywgodne :/ )

Już nie przedłużając, oto filmik, na którym losowałam zwycięzcę:


Gratuluję, Ann z!!!! (tak, na kartce jest błąd, ale zorientowałam się już po nagraniu i zrobieniu zdjęć, mam nadzieję, że mi to wybaczysz)


Już piszę do Ciebie maila ^_^

Wszystkim bardzo dziękuję za udział! ❤️ 
I zapraszam do udziału w  book tourze z Bez serca! Będzie mi szalenie miło, jeśli jeszcze parę osób się zgłosi, a warto, bo książka jest fantastyczna! ❤️

5 komentarzy:

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^