piątek, 29 września 2017

Jestem Hejterem Book TAG


Pisałam o tym na fanpage'u jakiś czas temu (na który serdecznie zapraszam!! *KLIK*), ale stwierdziłam, że napiszę o tym i tu xD Otóż parę dni temu nabrałam ochoty na zrobienie TAGu, więc otworzyłam właśnie ten z wersji roboczych, a tu patrzę... już zrobiony! o.O Zupełnie nie pamiętam, kiedy go robiłam xD I byłam bardzo zaskoczona xD
Poza tym TAG wypatrzyłam u Lexiss MacKade i mam nadzieję, że nie będziesz na mnie zła, że użyłam również Twojego baneru :D
Co ja czytam - książka z błędami logicznymi

Uhuh... Oczywiście pierwsze pytanie, a ja mam pustkę w głowie xD Szczerze mówiąc, aż tak nie zwracam uwagi na logiczność bądź jej brak w książkach... jakoś mnie to nie drażni. 
Chyba nic nie wymyślę :o Pomóżcie w komentarzach!

A ta/ten tu czego?! - książka z irytującym głównym bohaterem

Tu powinno być łatwiej :P Główna bohaterka Córki żywiołu! (oczywiście musiałam iść sprawdzić, jak ona miała na imię - Megan). Była nijaka i drażniła, a te jej zachwyty Adamem, no nie do zniesienia!

Grafomania - powieść z denerwującym stylem autora: denne dialogi, nudne opisy lub po prostu słaby warsztat

Oto kategoria, nad którą prawie w ogóle nie musiałam się zastanawiać! Idealnie tu pasuje Lauren Oliver i jej Delirium albo Panika. Jak ja nie cierpię stylu pisania tej autorki... Te jej żmudne opisy, nieumiejętność poprowadzenia ciekawej, wciągającej akcji... Stanowcze NIE.

No i po co to było? - drugi tom, który nie dorównał pierwszemu

Hmmm... Mam! Druga część serii Gone. To była niemalże katorga. Po interesującym pierwszym tomie, rozczarowałam się drugim, a także trzecim tomem... Ale trzeba przyznać, że już czwarty i piąty były lepsze, o wiele lepsze :D Szkoda, że nigdy nie przeczytałam ostatniej części, do tej pory ciekawi mnie, jak to wszystko się skończyło... (teraz to bym musiała jeszcze raz cała serię czytać, bo już nic nie pamiętam ;x)


Schowaj ten czerwony dywan! - książka niezasłużenie popularna

Ta książka raczej była popularniejsza kiedyś, teraz wieści o niej ucichły, ale nie mam innego przykładu, więc i tak ją tu przywołam xD Chodzi mi o Dotyk Julii. Czytałam, było ok, ale bez szału. Dość ciekawa pozycja, ale nie zaznałam żadnego zaskoczenia, nawet najmniejszego, z bohaterami też jakoś się super nie zżyłam.

Tak złe, że aż dobre - guilty read

Wiem, że czytałam taką książkę. Chowa mi się gdzieś na granicy świadomości i nie mogę przypomnieć sobie jej tytułu... jakież to denerwujące... Nie jestem pewna, czy to czasem jakieś nieoficjalne tłumaczenie nie było... cóż, jak mi się przypomni, to tu ją dopiszę...
EDIT: wpadłam na coś! Nie jest to nieoficjalne tłumaczenie, a trylogia Trylle :D Opowiada o trollach i jest dość... źle napisana, trochę nielogiczna (oho! pasuje do pierwszej kategorii xD), ale czytało mi się ją niezwykle szybko i przyjemnie; bardzo mnie wciągnęła.


Dobranoc, pchły na noc - książka, nad którą można zasnąć

Mało to takich? xD Na myśl przychodzą mi głównie lektury, jak chociażby Granica Nałkowskiej czy Proces Kafki... (choć Proces akurat, choć nieziemsko mnie wynudził, nie był aż taką tragiczną lekturą :D chyba lubię parabole, to samo mam z Dżumą).

A to co, farba się wylała? - brzydka, irytująca okładka

Uważam, że okładki serii Lux są koszmarne xD Choć samą serię UWIELBIAM, okładki... nie przemawiają do mnie xD


No i gdzie ten suspens? - książka do bólu przewidywalna

Wspomniany już wcześniej Dotyk Julii. Ale żeby się nie powtarzać, to... *myślę i nie mogę nic wymyślić* Zostańmy przy Dotyku Julii xD

Depczesz mi po odciskach - rzeczy, których nie lubię w książkowym świecie

Chyba nic mnie tak nie irytuje jak zbyt szybko rozwijający się wątek miłosny Potrafi zepsuć całą fabułę i odebrać radość z czytania!

Nikogo konkretnego nie nominuję, ale zachęcam wszystkich do zrobienia TAGu ^_^

Poza tym - jeśli denerwuje Was ta Merida u góry, to piszcie, jeśli dużo osób będzie na nią narzekało, to ją usunę xD

34 komentarze:

  1. Też robiłam ten Tag niedawno, a pod nielogiczną książkę wrzuciłam ''Starego człowieka i morze'' oraz ''Wierną''.
    ''Dotyk Julii'' kocham i według mnie wcale nie była przewidywalna, ale każdy może mieć swoje zdanie. :)
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Stary człowiek i morze to bardzo... hm, specyficzna książka xDDDD

      Usuń
  2. Też niedawno robiłam ten tag, ale jeszcze go nie wrzuciłam. Czeka grzecznie na swoją kolej. Pierwsze pytanie rzeczywiście najtrudniejsze.
    Ja uwielbiamstyl pisania Lauren Olivier xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Dotyk Julii nawet nie skończyłam :D hah. Super tag! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, to ja aż tak nie xD I planuję kiedyś przeczytać również drugą i trzecią część nawet xD
      Dzięks ^_^

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystkiego tagi w Twoim wykonaniu! :D Czytałam kilka tytułów z tych, które wymieniłaś i co do stylu pisania Lauren Oliver muszę się zgodzić. Rzeczywiście, momentami jest taki trochę usypiający ale jednak nadawał Delirium jakiś taki swoisty klimat XD Mimo że, seria LUX jest cudowna to jej okładek nie mogę ścierpieć :/ Czemu nie możemy mieć niemieckich okładek,które są takie cudne?? :( :( Jeśli chodzi o Dotyk Julii,to ja kocham ta serię! <3 <3 Pierwsza część była dla mnie po prostu w porządku,ale w drugiej się totalnie zakochałam! <3 Warner to mój mąż! :D Mam nadzieję,że kiedyś dasz szansę tym dwóm następnym tomom,zwłaszcza,że Tahereh Mafii zapowiedziała powstanie trzech kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło! :o ^_^
      Chyba nie znam niemieckich okładek Lux, hmmm xD
      Kiedyś przeczytam te dwa kolejnej tomy, bo mam je w jednej książce xD Poza tym nie uważam, żeby Dotyk Julii był super zły, tylko po prostu przewidywalny :D Coś słyszałam o tych kolejnych częściach i to już trochę przesada jednak jest... ;x

      Usuń
  5. Pewnie narażę się na lincz, ale kompletnie nielogiczne były dla mnie założenia książki "Czas żniw". Nie chcę tu zdradzać fabuły, ale... No cóż. Nie mam pojęcia jak przy tak słabej argumentacji to wszystko mogło się utrzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam niestety Czasu żniw, więc nie wiem xD Ale planuję przeczytać, także jestem ciekawa, jak ja odbiorę tę pozycję :D

      Usuń
  6. A ja czytałam "Replikę" Lauren Oliver i całkiem mi się podoba ;) Początek był trochę nużący, ale ogólnie nie powiedziałabym, żeby styl autorki jakoś mnie zamęczył.
    Z Gone zdecydowanie się zgadzam! Drugi tom był o wiele słabszy od pierwszego i przeszła mi po nim ochota na kontynuowanie tej serii. Tym bardziej, że ja również niebyt pamiętam, o czym w ogóle była xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Repliki nie czytałam i nie mam zamiaru xD Już właściwie cztery razy się zraziłam do tej autorki i nie dam się nabrać na jej świetne pomysły, bo wiem, że nie umie ich wykorzystywać, według mnie xD
      Ja bym tą szóstą część przeczytała, bo mnie ciekawi, jak to się skończyło, no ale czytanie tego wszystkiego od początku... :o

      Usuń
  7. Myślę, że wynudziłabym się przy "Starym człowieku i morze", ale koniec końców jest to chyba jedyna lektura, której nie przeczytałam (choć zaczęłam :P). Zaskoczyłam się jak wspomniałaś o trylogii o trollach, bo ostatnio miałam okazję takową przeczytać, ale jednak nie jest to ta sama (a myślałam, że trolli mało w literaturze xD). A Merida bardzo fajna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Stary człowiek i morze był straszliwie nudny xD
      Ja słyszałam o dwóch seriach o trollach, także uważam, że to nadal jest dość mało popularny i znany motyw :P
      Ok, dzięki za infooo ^_^

      Usuń
  8. Szkoda, że porzuciłaś serię Gone przed ostatnim tomem. Tak niewiele Ci zabrakło, aby poznać zakończenie. Dla mnie cała seria była świetna, ale to dlatego, że była dla mnie czymś nowym. Doceniałam też to, że autor nie stronił od brutalnych scen.
    Okładki "Lux" też mi się nie podobają. Dla mnie są trochę tandetne... i te postaci na nich przedstawione :/ Błe.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie porzuciłam Gone xD Straszliwie chciałam przeczytać ten ostatni tom, bo jak mówiłam - czwarta i piąta część mi się bardzo spodobały - ale... ktoś nie oddawał go do biblioteki!!!! Czekałam kilka miesięcy, może nawet rok, aż w końcu przestałam pytać bibliotekarkę, czy ktoś oddał ten tom :( :( :( :(
      Cieszę się, że się zgadzasz co do okładek Lux! Szkoda, że są takie okropne, tym bardziej, że ja treść naprawdę bardzo lubię xD

      Usuń
  9. A ja nie mogę ścierpieć pierwszego tomu serii Trylle. Wypożyczyłam z biblioteki i wydawało mi się, że to będzie coś fajnego, ale to było tragiczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nie dziwię się xD To naprawdę... dziwna seria i wiem, że ma tyle błędów, ale podobała mi się xD

      Usuń
  10. Zgadzam się z ostatnią odpowiedzią - strasznie denerwuje mnie zbyt szybko rozwijający się wątek miłosny. Co do ''Dotyku Julii'' chcę to przeczytać i ciekawi mnie czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko psuje :( :/
      Oo, to mam nadzieję, że nie odbierzesz jej jako przewidywalnej xD

      Usuń
  11. Uwielbiam ten tag, można się przy nim wyżywać do woli :D Dla mnie niezasłużenie popularna jest Księga Luster, a okropną pozycją jest Delirium, ile ja czasu poświęciłam by to skończyć, szkoda mówić.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to się chyba zgadzam co do Księgi Luster xD Rzeczywiście to super popularna książka, treść nie była zła, ale bez przesady... Miała całkiem sporo wad... :|
      A przeczytałaś całą trylogię? xD Bo ja wymęczyłam całą trylogię, do tej pory nie wiem, jak xD

      Usuń
  12. Boziu, właśnie czytam Proces. I umieram!
    Mam wrażenie, że czytam i czytam, a tych cholernych stron mi nie ubywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dokładnie takie samo uczucie miałam!! xDD :|

      Usuń
  13. Zgadzam się z Tobą co do Córki Żywiołu, chociaż sam pomysł na fabułę był super i szczerze to przeczytałabym trzeci tom tylko po to by się dowiedzieć więcej o pomyśle autorki... Nawet jeśli musiałabym cierpieć przez tą Megan.
    Delirium akurat mi się podobało (też przez wzgląd na fabułę), ale przyznaję że Lauren Oliver rzeczywiście ma słaby styl pisania. Paniki na przykład już nie dałam rady przeczytać:(
    Gone akurat bardzo(!) mi się podobało, a tomy 5 i 6 to moje ulubione (szkoda, że nie przeczytałaś ostatniego bo dużo się tam dzieje!), ale ja też zawiodłam się na drugiej części... Natomiast trzeciej nie pamiętam XD
    Dotyk Julii kompletnie mi nie podpasował. O ile tom pierwszy był jeszcze taki, że ujdzie, to drugiego już nie zdzierżyłam.
    Też kocham LUX! Co prawda ja nie mam zdania o okładkach, bo w sumie to nie są najgorsze, ale uważam, że pięknie wygląda cała seria na półce :3
    Pozdrawiam i super tag!!
    https://szalonebookcholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomysł na Córkę żywiołu był super (no to mitologia celtycka, także xD uwielbiam ją xD i żywioły xD), ale autorka to skopała... :/
      Uważam, że Lauren bardzo zepsuła fabułę Delirium :D Pomysł był super, a ona... nie wiem, poszła nie w tę stronę, moim zdaniem.
      Ależ ja też bardzo lubię serię Gone, ze względu na pierwszy, czwarty i piąty tom :D I nie z mojej winy nie przeczytałam ostatniej części :( :( :( Ktoś przez długi okres czasu nie oddawała jej do biblioteki, a potem przestałam pytać :( :(
      Dziękuję ^_^

      Usuń
  14. Genialny ten TAG <3
    Dotyk Julii lubię, ale fakt - szały nie ma :D
    Błędy logiczne - też nie zwracam aż tak uwagi, ale kochana, a Profesjonalny zwierzołak? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no w sumie, to nie pomyślałam xD To niby pasuje, ale ciągle nie jestem pewna, czy to było celowe czy nie, bo jeśli było celowe, to nie są to błędy logiczne xDD

      Usuń
  15. Do nielogicznej książki wrzuciłabym Diabolikę. Tam kuleje cała konstrukcja świata, postaci i wynikająca z tego akcja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie czytałam Diaboliki :D Ale jestem jej ciekawa i tak xD

      Usuń
  16. Jasne,że nie Kochana😊 Kiedy zobaczyłam ten banner w pierwszej chwili myślałam,że mój komputer się ściął ,ale jak zaczęłam czytać post to wszystko stało się jasne😊 Również nie przepadam za twórczością  Lauren Oliver. Byłam bardzo rozczarowana zakończeniem 3 tomu Delirium😧Uwielbiam ,,Dotyk Julii" ,a za niedługo ma wyjść w końcu kontynuacja💕 Czytałam pierwszy tom Trylle i nie mogę nadal zrozumieć zachwytów nad tą trylogią 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nawet mi nie mów o tym zakończeniu Delirium, myślałam, że to jakiś żart!! Nie dość, że cała seria kiepska, to na koniec jeszcze otwarte zakończenie... :/
      Hahaha, trylogia Trylle to inny wymiar xD Ale szczerze mówiąc, to nie widziałam, żeby się nią ktoś zachwycał - choć jak tak pomyślę, to znam baaaardzo mało osób, które to w ogóle czytały xD

      Usuń
    2. Ja też 😑 Może autorka jeszcze napisze kontynuacje😂 Ja bardziej na zagraniczny blogach widziałam często tą trylogię i pozytywne opinie o niej 😊

      Usuń
    3. Byłabym zaskoczona, gdyby napisała kontynuację xD Choć w sumie nie wiem, czy bym to czytała... już i tak mało pamiętam z treści, musiałabym przebrnąć jeszcze raz przez trzy części, a tego nie chcę xD
      Achhh, no tak, ja raczej nie przeglądam zagranicznych blogów :P

      Usuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^