piątek, 8 kwietnia 2016

Mini maratonowy TAG książkowy



Mam przyjemność zaprezentować Wam TAG, który być może już widzieliście :D Został on stworzony przez uczestników grupy Mini maratony czytelnicze, gdzie nie są organizowane tylko maratony, ale też i inne super świetne rzeczy :P Ogólnie cieszę się, że Kitty namówiła mnie na dołączenie <3 xD 
Więc do dzieła! ^_^

Ann Wars dla Ola G., czyli książka, podczas czytania której nie zauważyłaś, że dotarłeś do końca (bo była taka dobra)

Postawię na Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata Susan Ee. Pamiętam, jak ją kupiłam i kiedy zaczęłam czytać... czytałam... czytałam... a nagle BAM! Ostatnia strona :o Przeczytałam ją w jeden wieczór i sama była zaskoczona, jak szybko mi to poszło :o 



Aoi Akuma dla medyk, czyli ulubiona krwawa książka

Czy Igrzyska śmierci można zaliczyć jako krwawą książkę? Mnie się wydaje, że jak najbardziej. Oprócz tego to Szklany tron, w końcu Celaena była zabójczynią... a na sam koniec Gone, bo niektóre sytuacje opisane przez autora były naprawdę drastyczne :o

bookworm dla Just yśka, czyli ulubiony młodzieżowy wątek miłosny

Przecież tyle tego jest! Wybrać tylko jeden...? O nie, nie :D Cress i Thorne z Sagi Księżycowej; Penryn i Raffe z Angelfall; Ami i Maxon z Rywalek, Celaena i Chaol ze Szklanego tronu, itd, itd...

Doomisia dla Suomi, czyli bohaterka mająca wiele kreatywnych pomysłów

Pierwsze skojarzenie to Ania z Zielonego Wzgórza <3 Ta dziewczyna wymyślała tyle różnych rzeczy... i nazw... zawsze ją lubiłam. :) Nie mogłabym też oczywiście zapomnieć o Lunie z Harry'ego Pottera, czyli tak niesamowitej bohaterce, że aż stała się moją ulubioną :) Jej niekonwencjonalne podejście do życia podbiło me serducho :D

Jellyfish dla JustinaJ, czyli książka, która wciągnęła cię od pierwszych stron (i nie mogłeś się od niej oderwać)

Taką książką była Scarlet Marissy Meyer, którą wzięłam do rąk, bo nie miałam czego czytać, ale potem... nie można mnie było odciągnąć od tej powieści, znalazłam swą ulubioną, ukochaną serię, poznałam najlepszych bohaterów świata i jeszcze bardziej zakochałam się we wszelakich tworach na motywach baśni <3

Just yśka dla bookworm, czyli ulubiona polska książka

Gdybym robiła ten TAG parę dni wcześniej, zapewne miałabym problem z odpowiedzią... jednak teraz nie mam z tym żadnych kłopotów. Zdecydowanie Jesteś moja, dzikusko Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Fantastyczna książka, która podbiła moje serce!

JustinaJ dla Jellyfish, czyli książka, w której akcja toczy się spokojnie, ale ma też jedno lub kilka mocnych wydarzeń, które tobą wstrząsnęły

Hm, z takimi odczuciami kojarzy mi się Mroczny dar Kat Falls. Akcja ogólnie toczyła się dość powoli, czasami nawet ciężko i topornie mi się czytało, ale pojawiły się rzeczy (kilka, nie dużo), których kompletnie się nie spodziewałam i aż otwierałam usta ze zdziwienia :o



KittyAilla dla Ola K., czyli bohaterka z uzależnieniem 

Kitty, ty mnie zawsze potrafisz zabić kategorią xD 
Jakiś czas później...
Pomyślałam trochę i wpadłam na pewien pomysł... Może Sutter z Cudownego tu i teraz? :D Jeśli dobrze sobie przypominam oczywiście, chłopak miał problem z alkoholem. 

Maria Włodarska dla Patrycja 'Pyciaaa', czyli powieść, którą przeczytałeś w jeden dzień

Żeby już tutaj nie powtarzać wcześniej wymienionych pozycji, wysiliłam się trochę i mogę podać tu Kim jesteś, Sky?. Świat przedstawiony mnie zauroczył i bohaterowie byli fajnie wykreowani, ich losy pochłonęły mnie zupełnie i nie minął nawet cały dzień, a dotarłam do końca. :D




medyk dla Aoi Akuma, czyli modna książka, na którą musiałeś trochę poczekać, zanim ją przeczytałeś

Może Szklany tron? Przeczytałam go w grudniu, a mam wrażenie, że wszyscy pozostali dawno temu już go czytali, a ja oczywiście po czasie... :P 

Meredith dla WiktoriaCzytaRazemZ Wami, czyli bohater, który ma swoją bratnią duszę

Kategoria wymyślana przeze mnie <3 xD I tak coś czułam, że na niej polegnę... Hm... Mam! :D Janco był dla Ariego bratnią duszą i odwrotnie <3 (Siła trucizny) Poszło łatwiej, niż myślałam. xD A kto jest moją książkową bratnią duszą? Zawsze czułam, że dogadałabym się z Anią z Zielonego Wzgórza <3



Ola G. dla Ann Wars, czyli książka, w której zachwycił cię świat/miejsce, gdzie dzieje się akcja

Byłam zachwycona, czytając Córkę dymu i kości, zawarte w niej opisy Pragi były cudowne <3 Byłam już kiedyś w tym mieście, ale dzięki tej książce zapragnęłam znowu się tam znaleźć... Autorka naprawdę umie stworzyć specyficzny klimat powieści. ;)

Ola K. dla KittyAilla, czyli książka, w której nie występuje wątek miłosny

Jeśli mnie pamięć nie myli, a mam nadzieję, że nie, to - Tańcząca Sarah Rubin. Książka o biednej tancerce, która nie miała szans na spełnienie swojego marzenia... ale nie ustawała w próbach <3 Bardzo polubiłam jej historię, była taka... urocza i dająca nadzieję ^_^






Oxuria dla Paulina Balcerzak, czyli książka, w której występuje więcej niż dwóch głównych bohaterów

Akurat z tym pytaniem nie mam (na szczęście!) żadnych problemów - Krąg Mats Strandberg & Sara B. Elfgren. Głównych bohaterów było bodajże sześć, każdy wnosił coś istotnego do powieści; ogólnie to powieść przepełniona magią i zagadką do rozwiązania. :D

Patrycja 'Pyciaaa' dla Maria Włodarska, czyli ciekawa książka z gatunku, za którym nie przepadasz

Hm, ja właściwie nie mam gatunku, za którym nie przepadam. :P Nie lubię się ograniczać. Pytanie więc pozostanie bez odpowiedzi :D

Paulina Balcerzak dla Oxuria, czyli książka z najładniejszą okładką

Dotychczas zachwycam się okładkami serii Selekcja, nic dodać, nic ująć <3

Suomi dla Doomisia, czyli książka w wiosennym klimacie

Jeśli chodzi o okładkę, to Cudowne tu i teraz, do głowy nic innego mi nie przychodzi :P

WiktoriaCzytaRazemZWami dla Meredith, czyli książka z idealnym miejscem akcji


Idealne miejsce akcji ma Protektorat Parasola (zabijcie, jeśli to się tak nie nazywa ;x), część pierwsza: Bezduszna. Alternatywna przeszłość, alternatywny wiek XIX, alternatywna epoka wiktoriańska! Czy można chcieć czegoś więcej? :D Do tego dochodzi humor, ciekawe spojrzenie na wampiry, wilkołaki oraz duszę :D Kurczę, przeczytałabym jeszcze raz tę serię... gdybym tylko miała czas. :P


I to już koniec, moi kochani. Namęczyłam się przy tym TAGu strasznie, ale przynajmniej dobra zabawa była :D Postanowiłam więc skazać parę innych osób na tę nieco trudną, ale jakże przyjemną zabawę :D

KsiążniczkaPatka N. oraz Lexiss MacKade

Mam nadzieję, że weźmiecie udział! ^_^

Życzę miłego dnia! ^_^

24 komentarze:

  1. muszę wreszcie przeczytać Angelfall, to mnie prześladuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam, dla mnie to była prześwietna trylogia <3

      Usuń
  2. Za mną również chodzi Angelfall od dawien dawna, ale niestety, kolejne części wychodzą, a ja dalej w tyle :/
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku pojawiła się już ostatnia część trylogii i wiesz... zawsze można kupić/wypożyczyć książkę i czytać :D

      Usuń
  3. Z przyjemnością przeczytałabym "Tańczącą". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi dałaś trudne zadanie! Nie wiem kiedy go wykonam :o Ale już sobie zapisuję i będzie czekał grzecznie na swoją kolej :D
    Dziękuję Ci baaaardzo za nominacje <3
    Muszę koniecznie przeczytać w końcu IŚ! Ale daj mi czas..okej? *słodkie oczka* O! Albo daj mi taką moc, że można cofać czas. Będę czytać, potem cofne czas i mogę dalej czytać hyhy:3
    Także czekam! Wyślij mi pocztą tą moc XDD
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chciałabym taką moc <3 Jeśli zostanę takową obdarowana, to będziesz pierwszą osobą, z którą się nią podzielę xD

      Usuń
  5. Niedawno skończyłam ,,Bezduszną". Genialna książka! Dobrze, że mam kolejne części i nie muszę się za szybko rozstawać z tą historią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegenialna! Teraz jeszcze bardziej mam ochotę przeczytać ją ponownie... :D

      Usuń
  6. Ari i Janco <33
    Sama też byłam zachwycona "Kim jesteś Sky?", zresztą podobała mi się cła wydana dotychczas trylogia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ari i Janco są super! :D <3
      Ja niestety czytałam tylko pierwszą część, ale planuję kiedyś nadrobić pozostałe :D

      Usuń
  7. Świetny TAG *.*
    Ja też uważam, że okładki serii "Selekcja" są jednymi z najładniejszych, jakie dotąd widziałam.
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie okładki "Rywalek" są piękne!
    A o większości książek coś słyszałam, ale nie czytałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że "Igrzyska śmierci" jak najbardziej można zaliczyć do krwawych książek. Niestety umiera tam bardzo wiele bohaterów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, wiem i to okropne :( Tak mi przykro było ;-;

      Usuń
  10. A ja jeszcze nawet nie zaczęłam robić tego TAGu... No cóż, jak zawsze wszystko zwalę na ostatnią chwilę xD
    Selekcja ma przecudowne okładki, ale mi i tak najbardziej podobają się te z Dotyku Julii ^^ (chociaż pewnie ma to coś wspólnego z moją miłością do tej serii ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle też tak mam, ale zebrałam się w sobie i zrobiłam :D Okładki Dotyku Julii też mi się podobają, ale nie tak jak Selekcja :D

      Usuń
  11. Aby wybrać wątek miłosny też miałabym niemały problem :D Gratulacje dla Ciebie, że podołałaś temu trudnemu tagowi <3 Moją ulubioną okładką jest zagraniczne wydanie książki "Cień i kość". Niestety mam tylko polskie wydanie, bo nie uśmiecha mi się wydawał 70zł na książkę, którą i tak przeczytałam :D

    Buziaki :* http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, chyba nie kojarzę zagranicznego wydania tej książki :D Potem sobie zobaczę. Całkowicie zrozumiałe, mi też byłoby szkoda wydawać tyle kasy tylko ze względu na okładkę :D

      Usuń
  12. No widzisz, trzeba mnie słuchać, jak cię namawiam na coś <3
    Ach, a patrz - ja z wątkiem miłosnym nie miałam problemu :D
    I no co ja poradzę, że to mi wpadło do głowy :D Tylko tak sobie myślę, że... powinnyśmy wklejać w nawiasie wyjaśnienie, bo jeszcze ktoś weźmie Olę za alkoholiczkę lub ćpunkę :D
    Ari i Janco <3 Oni to byli dwuosobową niezniszczalną armią uroku osobistego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no w sumie racja z tym wyjaśnieniem xD
      Idealne podsumowanie Ariego i Janka (? czy "Janca"?) <3

      Usuń
  13. Dziękuję za nominacje :3 Z przyjemnością wykonam ten tag, choć myślę, że będę miałam z niektórymi pytaniami problem.
    Niedawno przeczytałam ,, Bezduszną" i bardzo mi się podobała.Cress i Thorne♥♥♥ Nadal nie mogę wybaczyć wydawnictwo,nie wydało tej serii do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby było łatwo, to by było nudno xD
      Bezduszna jest super! <3 Też nie mogę wybaczyć ;-; Toć to skandal, wielki skandal ;-;

      Usuń

Och, jesteś tu! ^_^ Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię ^_^
Jeśli zdecydujesz się na obserwację - dziękuję podwójnie! ^_^