poniedziałek, 23 listopada 2015

Literackie miasteczko TAG


Do tego cudownego TAGu zostałam nominowana przez LimoBooks oraz Chwile rozkoszy. Dzięki! ^_^

RATUSZ
To musi być ktoś, kto umie rządzić... A niech będzie Cinder z Sagi Księżycowej! Dziewczyna na pewno sobie poradzi i wszyscy będą szczęśliwi za jej panowania! ^_^

SKLEP
Tak jakoś skojarzył mi się Brimstone z Córki dymu i kości. W końcu prowadził sklep z zębami, więc moim zdaniem pasuje. :P

ZOO
Ktoś, kto lubi zwierzęta... Ech, wpadł mi do głowy jeden pomysł i czuję, że nikogo innego nie wymyślę, więc niech będzie - Królewna Śnieżka bądź Maragret z Once upon a time (seriale też mogą być, prawda? :P)

KLUB
Myślę, że duet Dee-Dum z Angelfall rozkręci każdą imprezę. :P

KAWIARNIA
Wydaje mi się, że Sky z Kim jesteś, Sky? dobrze by się czuła w kawiarni. ^_^ Choć może nieco nieśmiała, to kojarzy mi się, że jest miłą i sympatyczną osóbką z poczuciem humoru. ^_^ Może być!

SZKOŁA
A któż by inny jeśli nie Dumbledore miał objąć funkcję dyrektora? :D 

MUZEUM
Już odkąd zobaczyłam ten TAG (czyli dawno XD znacie moje tempo odpowiadania na TAGi...), wiedziałam, że tutaj przydzielę Lydię Smith z Po zmroku ^_^ Pani archeolog świetnie się nadaje do tej roli! ^_^

SZPITAL
Myślałam trochę i myślałam... po różnych dziwnych propozycjach, jakie przychodziły mi do głowy, mam odpowiednią osobę - Lanę z Gone! Dziewczyna potrafiąca leczyć odnajdzie się w szpitalu. :P

BANK
Pierwsza myśl, która wpadła mi do głowy - Max z Pięknego nieznajomego i chociaż coś mi tu jednak nie pasuje, na upartego może być. :P

KSIĘGARNIA
Ja? :D Hm, hm, a jeśli nie ja, to... Katy z Obsydianu, ona na pewno potrafiłaby zadbać o książki. ^_^

AUTOBUS, czyli kierowcy do kolejnych miasteczek
Przyznaję szczerze, że nie chce mi się nikogo nominować, więc powiem tak: niech każdy, kto przeczytał post czuje się nominowany! ^_^

Wybaczcie mi, że tak rzadko ostatnio dodaję posty i rzadko bywam na Waszych blogach, ale brak czasu naprawdę daje mi się we znaki. ;x Może to nie do końca przez szkołę, bo podjęłam się robienia baaaaardzo czasochłonnego prezentu dla mojej przyjaciółki, która ma urodziny już 1 grudnia i nie wiem, czy się z nim wyrobię. ;x Został mi tydzień, więc jednak jestem dobrej myśli! ^_^ Ale przez to w listopadzie nie przeczytałam jak na razie żadnej książki, więeeeec... niezbyt kolorowo. :P 

15 komentarzy:

  1. Dumbledore, Lana i Katy idealnie sprawdziliby się na swoich stanowiskach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dumbledore świetnie sprawdziłby się na stanowisku dyrektora. W końcu bardzo dobrze zajmował się Hogwartem ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Cinder z pewnością dalaby radę i fajnie że o niej wspomnialas bo właśnie czytam drugi tom i stwierdzam ze to jedna z moich ulubionych bohaterek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAG w moim wykonaniu bez Sagi Księżycowej nie byłby TAGiem!!!!!!! XD
      Drugi tom jest jeszcze lepszy od pierwszego! <3

      Usuń
  4. Z przytoczonych przez Ciebie postaci kojarzę Katy z serii Lux (wybór świetny, by pracowała w bibliotece), Dumbledore'a (no któż byłaby lepszym dyrektorem, jak nie on) i duet Dee-Dum, o istnieniu którego mi przypomniałaś. Kurcze, muszę sobie odświeżyć pierwsze części Angelfall i w końcu przeczytać zakończenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy TAG :) Ratusz to zdecydowanie Hermiona z HP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam to... A nie skomentowałam :D Sama byłam zdziwiona xD Bo wchodzę, chcę zobaczyć czy mi odp, a tu nie ma żadnego kom ode mnie :D Ach :D
    Dumbledore i szkoła - no tak, oczywiste skojarzenie xD
    A więcej... nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no zdarza się. XD
      No, Dumbledore mi się udał. XD

      Usuń
  7. Koniecznie muszę wrócić do oglądania Once Upon a Time. Wieczór z herbatką i dobrym serialem - brzmi świetnie! :D Tylko ... gdzie ja skończyłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KONIECZNIE wróć! :D Nie zawiedziesz się, to ŚWIETNY serial! <3

      Usuń
  8. OUAT oglądałam maniakalnie we wakacje, teraz ta mania kompletnie wyparowała (ale pewnie gdzieś we ferie powróci :D). A Katy jako prawdziwa książkoholiczka nie pogardziłaby pracą w księgarni ;)

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^