niedziela, 4 marca 2018

Konkurs ❤️

Witajcie! <3 Tyle o tym mówiłam, tyle zapowiadałam i wiem, że zajęło mi to sto lat - ale jest! Konkurs! Uwielbiam Was, drodzy Czytelnicy i chcę Wam się w jakiś sposób odwdzięczyć za to, że jesteście! Postawiłam na najprostszą formę konkursu, czyli rozdanie. Mam nadzieję, że weźmiecie udział ! <3

Baner :)

Co należy zrobić, by wziąć udział? (wersja skrócona)
• Być publicznym obserwatorem bloga
• Udostępnić baner
• Odpowiedzieć (w 1-2 zdaniach) na pytanie (które znajduje się pod spodem)
• Zgłosić się w komentarzu pod tym postem
• Można zdobyć dwa dodatkowe losy poprzez zaobserwowanie mnie na instagramie i polubienie mojego fanpage'a

REGULAMIN:
1. Organizatorem i sponsorem konkursu jestem ja, Meredith, autorka bloga Strefa czytania.
2. Nagrodą w konkursie jest WYBRANA PRZEZ WAS KSIĄŻKA, dostępna na swiatksiazki.pl lub aros.pl w cenie do 30 zł.
3. Konkurs trwa od momentu opublikowania tego posta, dnia 04.03.2018 do 05.04.2018 do godziny 23:59 (zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę).
4. Uczestnik musi mieć adres korespondencyjny na terenie Polski, nie wysyłam paczek za granicę.
5. Uczestnik konkursu musi odpowiedzieć na pytanie, zostać publicznym obserwatorem bloga, udostępnić baner (na swoim blogu, na instagramie, na facebooku, na google+) oraz zgłosić się w komentarzu pod tym postem według podanego niżej wzoru.
6. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania.
7. Zwycięzca po otrzymaniu mojego e-maila ma 5 dni na odpowiedź, jeśli takowej nie dostanę, wylosuję kolejną osobę.
8. Uczestnik może zdobyć dwa dodatkowe losy: jeden poprzez obserwację na instagramie, a drugi poprzez polubienie fanpage'a.
9. Aby konkurs się odbył, musi wziąć w nim udział minimalnie 5 osób.
10. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu w osobnym poście. (aczkolwiek zastrzegam sobie prawo do spóźnienia się - a mam tendencje do spóźniania się)
11. Zastrzegam sobie prawo do wprowadzenia zmian w każdym czasie.
12. Zgłoszenie się do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Udostępniam baner:
Adres e-mail:
Odpowiedź na pytanie:
(opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako:
(opcjonalnie) Fanpage lubię jako: (może być imię i pierwsza literka nazwiska)

Pytanie:
Odpowiedz w 1-2 zdaniach! Pytanie jest zadane tylko dla mojej przyjemności, nie ma znaczenia przy wyborze zwycięzcy.
Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego właśnie ta?

Sądzę, że pytanie bardzo przyjemne, ale pamiętajcie o tym ograniczeniu do 1-2 zdań :D 

POWODZENIA!

Zachęcam do brania udziału! :)

26 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Zaczytana
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/104401660355647203705/posts/9ib7vPFBWh2
    Adres e-mail: naatttkaa@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona i najcudowniejsza książką jaką znam to "Złodziejka Książek" Markusa Zusaka. Dosłownie rozerwała mnie na strzępy, lały się ze mnie łzy, za dużo emocji jak na jedną historię. :)
    Fanpage lubię jako: Natalia T
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Czytelnia Dominiki
    Udostępniam baner: https://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Adres e-mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Odpowiedź na pytanie: Mam wiele ulubionych książek, ale na chwilę obecną jest to "Listy do utraconej", o której nawet ostatnio pisałam na blogu. Jest to jedna z najgenialniejszych młodzieżówek, nie ma w sobie nastoletnich dramatów, ani przedwczesnych wyznań miłosnych, ale jest za to mądra, wartościowa i ma świetnych bohaterów o świetnych imionach i kocham ją bardzo mocno <3
    Na instagramie obserwuję jako: czytelnia_dominiki
    Fanpage lubię jako: Dominika K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie :D (w regulaminie jest o tym mowa hah xD są cztery możliwości ;) )

      Usuń
  4. Przeczytałam w 12 zdaniach i się przez chwilę załamałam :D I w ogóle myślałam, że trwał jeden dzień, od wczoraj do dziś... Coś ze mną nie tak xD

    ja się zgłoszę, ale nie wiem jeszcze kiedy, mam to w otwartej karcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, problemy z czytaniem ze zrozumieniem? xDDD

      Usuń
  5. Obserwuję jako: Małgorzata Sk.
    Udostępniam baner: https://goschebooks.blogspot.com/p/konkursy.html
    Adres e-mail: goschebooks@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Mam wiele książek, które uwielbiam, jednak dziś polecam "Terapię" Kathryn Perez. Wybrałam tę książkę, bo to książka, która nie ma tabu, która ukazuje oraz osoby autodestrukcyjnej, która daje nadzieje, nawet wtedy gdy ją straciliśmy. Przepiękna opowieść, którą moim zdaniem trzeba przeczytać. Która być może otworzy niektórym osobom oczy na problemy, które dzieją się wokół nas, a które są przemilczane.
    Fanpage lubię jako: Gosche Books

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako:Makowska sali
    Udostępniam baner:https://plus.google.com/u/0/108524972501632280986
    Adres e-mail: klaudia.maciag@vp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Myślę,że moją ukochaną książką,tą idealną i jedyną jest "Lato koloru wiśni".Ta książka wywołała u mnie całą gamę emocji,od szaleńczego śmiechu z ciętych ripost i słownych przepychanek głównej pary bohaterów, aż po irytację,gdy Emely nie chciała się przyznać,że wciąż czuje coś do Elyasa, w dodatku bardzo utożsamiłam się z główną bohaterką, a Elyas to mój książkowy ideał i przyszły mąż! :D <3
    Na instagramie obserwuję jako:Klaudia Maciąg
    Fanpage lubię jako: Klaudia M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: KittyAilla
    Udostępniam baner: na fanpage, oznaczyłam cię :)
    Adres e-mail: biblioteczkaciekawychksiazek@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Nie lubię cię za to, że mam wybrać aby jedną książkę :D Więc wybiorę serię, którą zachwycam się ostatnio - Trylogia Nordycka M. Mortki <3 Skandynawskie wierzenia, walka z chrześcijaństwem, bogowie, a do tego cudowni bohaterowie. I mnóstwo, mnóstwo magii <3
    Fanpage lubię jako: Daria S./ Biblioteczka ciekawych książek
    Insta lubię jako: KittyAilla

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Ewelina Łukawska
    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/ewelina.ambroziak.1/posts/2315707875121838
    Adres e-mail: ewelina.ambroziak@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: ,,Kryształowe serca"- przepiękna opowieść rodem z Pięknej i Bestii, która pokazuje, że miłość i tak zawsze wygra;)
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: lukawskae
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: Ewelina Łukawska

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/doZ5UFygQMg
    Adres e-mail: beatakandzia@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona książka to "Szczęście do wzięcia" Jason F. Wright, która opowiada o tym, że drobny gest wystarczy, żeby zmienić świat i nas na lepsze, bo o wiele większą radością jest przecież dawać niż brać, to daje szczęście i satysfakcję, a dobro zawsze do nas wraca i to w takim momencie, gdy nawet się tego nie spodziewamy oraz ze zdwojoną siłą, zaś pomaganie działa jak magnes i by osiągnąć własne cele, nie można wykorzystywać czyjegoś zaufania. Książka ta jest inspiracją do dzielenia się z potrzebującymi, do odkrywania sensu i radości pomagania, bo cieszy pomóc i dać coś od serca, swą dobrocią i ofiarowanymi darami uszczęśliwiamy inne osoby, a kiedyś tej pomocy możemy też my potrzebować.
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: nie, bo nie mam
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: (może być imię i pierwsza literka nazwiska) Beata Kandzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Magicienne
    Udostępniam baner: na blogu (kolumna z boku) i fp (oznaczę cię)
    Adres e-mail: zaczytanawfantastyce@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Jak tu wybrać jedną? To powiem może o serii Szklany tron Sarah J. Maas bo to ostatnio moja ulubiona seria :D Kocham ją za fabułę, magię, bohaterów, styl i po prostu za wszystko <3
    Na instagramie obserwuję jako: zaczytanawfantastyce
    Fanpage lubię jako: Dominika U.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Nadia
    Udostępniam baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moją ulubioną, ukochaną książką jest "Jesienna sonata" Mons'a Kallentoft'a. Do tej książki mam ogromny sentyment. Uwielbiam do niej wracać i znów przeżywać wszystko co się w niej dzieje. Tak wielu podejrzanych, że sama zaczynasz zadawać sobie pytanie "Kto jest zabójcą? A może to jakiś większy spisek?". Większość tropów prowadzi donikąd, policja nie wie czego się złapać, ale kto mógłby to rozwiązać jak nie Malin Fors.
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: malinowyskarbiec
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: Malinowy Skarbiec

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Angelika Midzio
    Udostępniam baner:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=593645500996144&id=100010520978414
    Adres e-mail:amidzio1713@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Z całego serca mogę wskazać wszystkie książki mojej ulubionej autorki, czyli Colleen Hoover :) Dziś postawię na "Maybe Someday" - książkę niezwykle emocjonalną, poruszającą, przepełnioną uczuciami i ogromną siłą muzyki. Jest to historia pełna miłości, namiętności, ale także bólu i smutku, czyli tak jak w prawdziwym życiu. Historia Ridge'a i Sydney wzrusza i zostaje w pamięci na długo. Warto sięgnąć po tę książkę ♥

    Fanpage lubię jako: Angelika Midzio

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Lyanna
    Udostępniam baner: https://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html
    Adres e-mail: ryska91@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie: The Shining Stephena Kinga. Bo bardzo długo nosiłam się z zamiarem przeczytana jej. I wreszcie to zrobiłam, w oryginale i przeszła ona moje oczekiwania. Wreszcie mogłam do czegoś porównać film i miniserial i posmakować twórczości Kinga w jego języku ;-)
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: Nie
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: Nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Paula
    Udostępniam baner: http://zabookowanyswiatpauli.blogspot.com/
    Adres e-mail: paulinablog00@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona książka? Kurcze, ciężkie pytanie ;P Ale po dłuższym przemyśleniu wybieram "Maybe someday" Colleen Hoover. Dlaczego? Ponieważ ta książka opisuje znany mi temat, pokazuje, że nic nie jest przeszkodą, jeśli chce się robić to, co się kocha - przecież Ridge nie powinien umieć TAK DOBRZE grać, a jednak potrafi i wychodzi mu to genialnie. A przy okazji zdobywa przyjaźń ślicznej dziewczyny, której nie przeszkadza to, że on jest głuchy i zakochuje się w nim - kocham takie historie, bo pokazują, że ci, którzy nie są w 100% sprawni również mają szansę na normalne życie.
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: readforrhys
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: Paulina D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/cFnTDQw3Jtb
    Adres e-mail: peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moja ulubiona książka to "Dasz radę. Ostatnia rozmowa" w wywiadzie Joanny Podsadeckiej z księdzem Janem Kaczkowskim, który zmarł po ciężkiej chorobie nowotworowej, ponieważ to książka życiowa, wartościowa, pełna emocji, daje do myślenia i pozwala nam inaczej spojrzeć na nasze życie. W książce tej są poruszane trudne tematy, na które ks. Jan odpowiada w sposób prosty, otwarty i zrozumiały, nie tylko patrzy on na ludzkie problemy, ale również je widzi, potrafi postawić się na czyimś miejscu i podnieść na duchu oraz zachęca, by żyć pełną piersią, by ufać i pokonywać nasze problemy z głęboką wiarą.
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: -
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: (może być imię i pierwsza literka nazwiska) -

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Zaczytana56 MamaDela
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/QjPF7y5uMCz
    Adres e-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona książka to "Anioł do wynajęcia", ponieważ to wspaniała lektura na świąteczny czas, otulająca nas samymi dobrymi wartościami oraz emocjami, pełna ciepła, optymizmu, klimatu i miłości oraz wiary i nadziei w drugiego człowieka, którą przeczyta się jednym tchem, uświadamiając sobie, że każdy takiego dobrego anioła też ma, czy to w drugim człowieku, czy czuwającego nad nami z góry. To historia o tym, że w ludziach możemy odnaleźć kogoś, kto będzie dla nas wsparciem w trudnych chwilach, a każdy może być aniołem dla drugiego człowieka.
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: -
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: (może być imię i pierwsza literka nazwiska) -

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ;D
    Obserwuję jako: Detektyw Książkowy
    Obserwuję na Instagramie jako: Detektyw Książkowy
    Lubię fanpage: Natalia K.
    Baner: https://detektyw-ksiazkowy.blogspot.com/ ( na głównej) :D
    E mail: paula205@onet.pl

    Moja ulubiona książka: Trudno jest wybrać jedną, ale wybieram "Cień wiatru" Zafona. Dlaczego właśnie ją uwielbiam? Bo jest to powieść o ludziach, którzy kochają książki! Piękna, magiczna, książkowa i klimatyczna <3 Ideał!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Ann z
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/112649669099025953194/posts/HdFjVxA51ot
    Adres e-mail: kotecek9@vp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Trudno wybrać jedną, ale ostatnio spodobała mi się "Za zamkniętymi drzwiami". To świetny thriller psychologiczny, który podejmuje bardzo ważny temat przemocy psychicznej, dokonywanej często po cichu, bez rozlewu krwi.
    (opcjonalnie) Na instagramie obserwuję jako: jesiennapannaa
    (opcjonalnie) Fanpage lubię jako: Anna Ż.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie konkursy, życzę wszystkim powodzenia <3
    Piękny blog, nagłówek jest przecudowny.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/szpilki-za-milion-izabela-szylko.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za udział, wyniki już wkrótce! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyniki już są :) Zostały dodane w osobnym poście, 23 kwietnia (przepraszam za opóźnienie :( )

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^