sobota, 16 marca 2019

Podsumowanie Book Touru z Bez serca!

Cześć! 

Bez serca wróciło do mnie 17 stycznia, ale za podsumowanie biorę się dopiero dwa miesiące po tym zdarzeniu. Lepiej późno niż wcale, prawda? :D Kiedy przyszła do mnie paczka, nie mogłam się doczekać, aż ją otworzę - w końcu nie widziałam mojej książki prawie rok! A kiedy to się już stało - nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Zawartość koperty przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Rozpoczynając od tego, że Bez serca zostało CUDOWNIE zapisane (mnóstwo zdjęć niżej jako dowód :D), przez galaretkę i budyń (tak mi się wydaje, że był to budyń - zjadłam go już dawno temu i nie jestem pewna :D), które dostałam od Aleksandry (czyli ostatniej osoby z kolejki), aż po zupełnie niespodziewaną kopertę-niespodziankę dla mnie!



W book tourze wzięło udział 11 osób, ale jedna nawet nie wpisała się na pierwszej stronie, niestety nie mam pojęcia dlaczego. Z tego co zauważyłam, chyba nie wszystkie osoby pisały swoje komentarze, ale te, które to robiły, zdecydowanie wykonały swoją robotę i to z nadwyżką! WSPANIALE było czytać Wasze przemyślenia! Co jeszcze dobre: żadna osoba nie rozczarowała się książką, wszystkim się podobała (oczywiście w mniejszym lub większym stopniu). Niektórym nawet tak bardzo, że uznały Bez serca za jedną z najlepszych przeczytanych przez siebie książek w 2018 roku! Jeśli jesteście ciekawi recenzji dziewczyn, podlinkuję te, które zostały opublikowane:









Dziękuję Wam, dziewczyny! Za udział, za miłe rzeczy w kopercie dla mnie, za podarowanie Bez serca tylu żyć! Zrobiłyście coś pięknego z tą książką! <3 Wspomniana koperta zawierała takie cudowności:



Na koniec została nam tylko galeria zdjęć z komentarzami! Wybrałam tylko niektóre, bo prawie na każdej stronie znajdował się czyjś wpis! Raduje to moje serce :D













A po skończeniu lektury dziewczyny pisały swoje przemyślenia na osobnej kartce! 



Jeszcze raz bardzo Wam DZIĘKUJĘ za udział w moim BT!

Uwielbiam takie akcje - zarówno je organizować, jak i brać w nich udział. Ten book tour to najlepszy book toor, jaki kiedykolwiek zorganizowałam! Dałyście mi fantastyczną pamiątkę, tego typu książki to dla mnie bardzo duży skarb. 

Za jakiś czas może znowu zorganizuję jakiś book tour... Muszę o tym pomyśleć :D

Do napisania!

8 komentarzy:

  1. To prawda, pamiątka rzeczywiście świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super! ❤️❤️ Super było zobaczyć, że ktoś również zachwycał się tymi samymi fragmentami,co ja 😍 Ogromnie się cieszę, że mogłam być częścią tego bookturu ❤️ Kurczę, kiedy na początku wpisywałam się na pierwszą stronę Bez serca, to nie miałam jeszcze nawet bloga 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. To organizuj, z czymś, co i ja przecyztam, bo chcę ci znów popisac książkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, wezmę to pod uwagę przy wybieraniu książki xD

      Usuń
  4. Jaka nastepna ksiazka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jeszcze nie wiem, nie jestem nawet w 100% pewna, czy będę organizować kolejny book tour :D Jeśli podejmę decyzję, to na pewno dam znać! ^_^

      Usuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^