poniedziałek, 20 czerwca 2016

Wakacyjne wyczytywanie!

Kliknij w baner, by dowiedzieć się więcej :D 
Słyszeliście już o akcji Oli K. oraz KittyAilli? Nie? To koniecznie musicie się dowiedzieć, o co chodzi! :D Pomysł na nią bardzo przypadł mi do gust, tym bardziej, że miałam zamiar przeczytać wszystkie zalegające mi na półkach książki :P

Udało mi się uzbierać 20 książek, z tym że Dotyk Julii mam jako jedną książkę i nie wiem, jak ją policzyć xD Teoretycznie to trzy książki + opowiadania, ale skoro są jako jedność, to policzyłam jako 1 ;)

Mam przyjemność zaprezentować przed Wami stos na Wakacyjne wyczytywanie! 


Rok 1984 - George Orwell
W sieci umysłów - James Dashner
Dni krwi i światła gwiazd - Laini Taylor
Córka żywiołu - Leigh Fallon
Sprawa Jontona - Tomasz Dziedzic
Strażniczka Bramy - Michelle Zink
Podwodny świat. Osada - Kat Falls
Lato i Ptaszynka - Katherine Catmull


Lewiatan - Scott Westerfeld
Behemot - Scott Westerfeld
Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater
Dotyk Julii. Trylogia - Tehereh Mafi
Bliźnięta z lodu - S.K. Tremayne
Wróżbiarze - Libba Bray


Lodowa pani - Sally Prue
Ogień - Mats Strandberg & Sara B. Elfgren
Magonia - Maria Dahvana Headley
Fałszywy książę - Jennifer A. Nielson
Serafina - Rachel Hartman
Endgame. Wezwanie - James Fray & Nils Johnson-Shelton

I koniec! Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać choć część książek z tego stosu... Całość prezentuje się tak:


Jakie Wy macie plany na wakacje? ^_^ (te książkowe i nie tylko)

18 komentarzy:

  1. Endgame powinnaś przeczytać w pierwszej kolejności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz Serafinę? Podziel się <3
    Cieszę się, że bierzesz udział! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że muszę przeczytać jakąś książkę o smokach :D I tak Serafina trafiła w moje ręce :D ^_^

      Usuń
  3. Niezły stosik ;)
    Powodzenia i miłego czytania :)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że bierzesz udział! Ja także planuję przeczytać "Wróżbiarzy"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że biorę udział xD

      Usuń
  5. Ciekawe wakacyjne plany,a co najważniejsze bardzo zróżnicowane :)
    Życzę powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach nadrobić swoje książki recenzenckie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę przede wszystkim odpocząć i przeczytać Harrego Pottera, czuję, że jestem ostatnią osobą, która nie wie o co w nim chodzi :D
    Z Twojego stosiku czytałam "Wróżbiarzy" (którzy bardzo mi się podobali! :) ) i "Magonię" - ta z kolei mnie rozczarowała.

    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś ostatnią osobą, bo moja przyjaciółka w ogóle nie zna tej historii :P
      Odpoczynek mi też by się przydał ;) Mam nadzieję, że obie sobie odpoczniemy :D

      Usuń
  8. Endgame koniecznie musisz przeczytać!
    Akcja jest naprawdę bardzo fajna, jednak w tym roku mam już wszystko zaplanowane tak, że nie dam rady wziąć w niej udziału. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja, chyba sama powinnam wziąć w niej udział, bo mam stos książek na półce do poznania. Wróżbiarzy kocham całym sercem, więc polecam. To samo z serią o Julce, świetnie że masz ją całą, nie pożałujesz spotkania. I najlepsze Rok 1984, perełka, cudo, przerażająca. Polecam z całego serca! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czas na wzięcie udziału :D
      Jestem strasznie ciekawa tych książek! ^_^

      Usuń

Och, jesteś tu! ^_^ Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię ^_^
Jeśli zdecydujesz się na obserwację - dziękuję podwójnie! ^_^