poniedziałek, 19 października 2015

K.L.U.C.Z TAG by KittyAilla

Dziękuję za nominację Kitty (do jej autorskiego TAGu) ^_^ (nie czepiaj się, że po takim czasie :P)

Pozwolę sobie zacytować zasady, jakie znajdziemy na jej blogu: Wypisz po 10 imion żeńskich i męskich postaci książkowych (lub jeśli wolisz - filmowych). Wylosuj po 5 karteczek z każdej kategorii. W takiej kolejności, w jakiej je wylosowałeś, zapisz je w planszy K.L.U.C.Z. - na górze postaci damskie, na dole męskie. Pomyśl szybko 3 liczby i wpisz je obok każdej rubryki. Wiesz jak grać w K.L.U.C.Z.? Przejdź dalej. Jeśli nie, czytaj. Więc z każdego rzędu wyliczasz za pomocą wybranej liczby jedną opcję i zapisz ją na dole kartki (np. Ania K. Marcin). Wykorzystane osoby oraz literki K.L.U.C.Z. wykreśl i dalej licz bez nich, aż wykorzystasz wszystkie postaci i literki.

(K.L.U.C.Z - Kocha. Lubi. Uwielbia. Całuje. Zdradza.)

Zaczynamy! To będzie super zabawa! :D 

Postacie żeńskie: Nora z Szeptem, Katy z Obsydianu, Scarlet, Cress i Cinder z Sagi Księżycowej, America z Rywalek, Penryn z Angelfall, Hermiona z Harry'ego Pottera, Tris z Niezgodnej, Sky z Kim jesteś, sky?

Postacie męskie: Ron z Harry'ego Pottera, Zed z Kim jesteś, Sky?, Wilk i Thorne z Sagi Księżycowej, Aspen z Rywalek, Cztery z Niezgodnej, Gale z Igrzysk śmierci, Raffe z Angelfall, Daemon z Obsydianu, Patch z Szeptem

Plansza z wylosowanymi postaciami prezentuje się następująco: (ach, ta jakość zdjęć... :P)


Wyliczamy!


Hermiona ZDRADZA Raffego
O nie! :o Jak mogła! Ja nie wiem... Taki świetny facet... I to w ogóle niepodobne do Hermiony! Ciekawe do kogo poszła, bo wątpię, by znalazła kogoś lepszego...


Cinder KOCHA Daemona
Oj, uwierzcie mi, gdy ja to zobaczyłam... Wybuchnęłam śmiechem. XD W ogóle tego nie widzę. W OGÓLE. No bo... jak...? Cinder, która ma swoje zadanie i nie jest co do niego pewna i Daemon, który jest aroganckim dupkiem, choć bywa kochany? Nie, nie i jeszcze raz nie. 


Scarlet UWIELBIA Patcha
Wiece co...? Na początku parsknęłam śmiechem, ale tak po chwili... Patch może nieco różni się od Wilka, ale to nie byłoby wcale takie głupie, gdyby Scarlet zaczęła go uwielbiać. :P Na upartego to może zaistnieć. :P


Sky LUBI Wilka
Hm, hm... To właściwie nie jest aż takie niemożliwe! Wilk jest tajemniczy i nieco nieobliczalny i potrafi walczyć o to, na czym zależy. Sky mogłaby go polubić. :P


Penryn CAŁUJE Cztery
Nooo... Penryn to twardzielka i Cztery również, więc czemu nie! Daję im szansę, choć myślę, że na dłuższą metę ten związek by nie przetrwał. :P Ale jeśli chodzi tylko o pocałunek - to jest możliwy. :P

22 komentarze:

  1. O matko! Jaki świetny tag! :> Pamiętam jak w podstawówce grało się po kryjomu na lekcjach i wyliczało.. :D och, tak to była fajna zabawa! :>
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie kojarzę tej gry z dzieciństwa. :P Ale to musiało być świetne. ^_^

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi (wreszcie) :D <3
    Hmm, no ja nwm, z tymi zdradami to coś nie wyszło :D Ja owijałam srebrnym łańcuchem wampirzycę Monikę :D Bo mi Leo zdradzała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeem, czytałam twoje odpowiedzi. :D

      Usuń
    2. Wiem, że czytałaś, ja stwierdzam, że coś po prostu nie wychodzi z tymi zdradami :D

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :) Tag jest naprawdę świetny :D
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG, ale Raffe wcale nie jest dla mnie taki świetny :DD A tak się złożyło, że opublikowalam niedawno recenzję Angelfall... XD
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Angelfall!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag jest bardzo kreatywny więc z przyjemnością go zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super TAG. Nie spotkałam się jeszcze z takim.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag jest świetny, jednak wielu z tych bohaterów jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag. Bardzo Ci dziękuję za to że będę mogła go zrobić.
    Nie za bardzo znam te postacie więc nie mogę ocenić.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej gry ale jest przeboska ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag przypomina mi zabawy z podstawówki. Co to były za czasy xD
    Tag jest cudny :)

    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, powrót do zabaw z podstawówki, wspaniale! <3
    Ja nie wiem, jak można zdradzać Raffe'a, przecież on jest cudowny, a do Hermiony to w ogóle nie pasuje! Mimo wszystko Scarlet uwielbiająca Patcha jakoś mi pasuje, chociaż sama nie wiem dlaczego. A Penryn i Cztery chyba raczej pozostaną tylko przy pocałunku, nie widzę ich razem.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie tagi *.*
    Jest przy nich wiele zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award #7 :3
    http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award-7.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za nominację ;). Kiedy już ogarnę jak dokładnie się to robi to z przyjemnością wykonam go na blogu :D

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^