niedziela, 3 grudnia 2017

Mini Maratonowy TAG książkowy v3


Cześć, kochane ludki <3
Powinnam była zrobić ten TAG już dawnooo temuuu, ale hm, jakoś... nie wyszło? xD Ważne jest chyba to, że w końcu go wstawiam, prawda? Mam nadzieję xD
To już trzecia edycja TAGu, które stworzyły dziewczyny z grupy Mini Maratony Czytelnicze, do której serdecznie zapraszam, to świetne miejsce! Nie trzeba mieć bloga, wystarczy kochać książki <3

Ola K., czyli książkowa grupa najlepszych przyjaciół (Jellyfish)

Oczywiście, pierwsza kategoria, a ja już mam problemy!! Muszę się rozruszać xD Dawno w ogóle nie robiłam TAGu... Oczywista oczywistość sama nasuwa się na myśl (Harry Potter), ale postaram się być bardziej oryginalna xD Mam! Nila, Alla, Sambor, Dalko i Wodniczka z Niepowszednich <3 Oni to byli nawet jak rodzina :D

Znalezione obrazy dla zapytania niepowszedni

Jellyfish, czyli książka, którą chcesz w końcu przeczytać (Ola K.)

Ojej, ale że jedna? Mam sporo książek, które z chęcią bym w końcu przeczytała... xD Ale może postawię na Wyścig śmierci albo Serafinę, bo zaczęłam czytać te powieści i coś skończyć ich nie mogę xD

Znalezione obrazy dla zapytania serafina książka

Meredith, czyli najlepszy retelling bajkowy (KittyAilla)

Powiedzcie prawdę: czy jest tu ktoś, kto nie domyśla się, co za książkę dopasuję do tej kategorii? xD Strzelajcie w komentarzach xDDDD

KittyAilla, czyli bohater, który świetnie pisze (książki, wiersze, opowiadania etc.) (Meredith)

Och nie... czyżbym miała polec na kategorii wymyślonej przeze mnie? ;x Musiałam zajrzeć do magicznego zeszytu z przeczytanymi książkami... i mam! Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek! Główna bohaterka była pisarką i wiele osób ją za to chwaliło, także chyba mogę stwierdzić, że Juliet świetnie pisze :P

Znalezione obrazy dla zapytania stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek

Lilith Jones, czyli ulubiony film, który nie musi być ekranizacją książki (Justyśka)

Moim ulubionym filmem została Czekolada <3 <3 (albo jednym z ulubionych, ale co za różnica xD) Jest taki... magiczny, nieco dziwny, klimatyczny i achhhh, kocham <3



Justyśka, czyli czym kierujesz się kupując książki (Lilith Jones)

Kupując książki, kieruję się opisem :D Prawie zawsze. Czasem się zdarzy, że jakaś pozycja z opisu tak średnio mnie zainteresowała, ale ktoś w recenzji ją chwalił i zwrócił uwagę na aspekty, które mogłyby mi przypaść do gustu i wtedy też kupuję taką książkę xD Także opis i recenzje - to jest to.

Aleksandra B., czyli najlepsza książka z damską bohaterką (Kot Amator)

No cóżżżż, tu mi od razu jedno nasuwa się na myśl ^_^ Nie tyle książka, co seria... Tak, tak - mowa o Sadze Księżycowej xD <3 Tak, mam obsesję. Cinder, Scarlet, Cress... JAK JA SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ, AŻ POZNAM WINTER

Znalezione obrazy dla zapytania winter book

Kot Amator, czyli piosenka, która idealnie oddaje klimat twojej ulubionej książki (Aleksandra B.)

A wiecie, że z tą kategorią wyjątkowo nie będę mieć żadnych problemów? :o Aż sama jestem w szoku xD Otóż czytając Bezduszną, słuchałam piosenki Palomy Faith - Upside down i chociaż pod względem tekstu oba te dzieła raczej związku nie mają, to jakoś ta piosenka pasuje mi do XIX wieku. Nie wiem. To dlatego że jej wtedy obsesyjnie słuchałam, naprawdę. 


Znalezione obrazy dla zapytania bezduszna książka

Bookworm, czyli książka, która działa jak lekarstwo - zawsze poprawia ci samopoczucie (Dominika K.)

Żeby nie być już taką monotonną, to wymienię P.S. I like you ^_^ To taka urocza i zabawna książka <3

Znalezione obrazy dla zapytania ps i like you

Dominika K., czyli pierwsza książka, którą świadomie wypożyczyłaś z biblioteki i zapadła ci w pamięć (nie lektura) (Bookworm)

Ooooooo, to będzie ciężkie. Nie mam pojęcia! Nie wiem, która mogła być tą pierwszą świadomą książką... ale może Pamiętnik księżniczki? Po tę na pewno sięgnęłam świadomie i w pamięci mam ją do dziś! ^_^

Znalezione obrazy dla zapytania pamiętnik księżniczki

Paulina Ochęcka, czyli książka, po której przeczytaniu dopiero stwierdziłaś, że bardzo Ci się podobała (Lilijka)

Przy tej kategorii to ewidentnie nie wiem :o Nie mam niestety żadnego pomysłu.

Lilijka, czyli książka, która rozbawiła cię dialogami bohaterów (Paulina Ochęcka)

Zdecydowanie Układ, to jedna z zabawniejszych książek, jakie czytałam :D Dialogi bohaterów były świetne xD

Znalezione obrazy dla zapytania układ książka

Magic Wizard, czyli twoja najukochańsza seria z dzieciństwa, do której powracasz/ kontynuujesz ją (KittyAilla)

Będzie to Tajemnica domu Wrighta <3 Swoją drogą, trzeba by było znów ją przeczytać... :D

Znalezione obrazy dla zapytania tajemnica domu wrighta

KittyAilla, czyli książka w której główny bohater lubi mieć wszystko pod kontrolą (Magic Wizard)

Taką bohaterką była na pewno Brittany (kurczę, tak to imię brzmiało? ;x czasem pamięć zawodzi... xD) z Idealnej chemii. Kontrolowała wszystko, co się dało, trochę miała na tym punkcie niemalże obsesję :P

Znalezione obrazy dla zapytania idealna chemia

Tym samym dotarliśmy do końca TAGu! ^_^ 
Mam nadzieję, że miło spędziliście czas. I jeszcze raz zapraszam Was do grupy ^_^
Miłego dnia! ^_^

I mam pytanie jeszcze! Chcecie jakiś Book Tour może? :D

14 komentarzy:

  1. Ciekawy Tag! Obstawiam, że ten retelling to "Buntowniczka z pustyni". :P Book Toury zawsze fajne (choć nie zawsze czas i od pozycji to zależy). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, niestety nie! :o Hm, nawet nie wiem, czy Buntowniczkę z pustyni można podpiąć pod retelling... może trochę... a chodzi naturalnie o Sagę Księżycową, ja mam jakąś obsesję na punkcie tej serii xD <3
      A nad BT cały czas myślę, także wyczekujcie nowych wiadomości xD

      Usuń
    2. Och, czyli jednak jest tu ktoś taki :( Z oboma seriami nie miałam jeszcze bliższego spotkania, teraz już będę wiedzieć, że Saga Księżycowa to retelling i może się kiedyś po nią skuszę, zwłaszcza iż bardzo Ci się spodobał, a ja lubię retellingi. :D

      Usuń
    3. Oj tak, retellingi są super <3 A Saga Księżycowa to najlepszy retelling, jaki czytałam i w ogóle najlepsza seria, jaką czytałam xDDD Jestem zakochana, nic nie poradzę *o*

      Usuń
  2. Podejrzewam że ten retteling to będzie Saga Księżycowa :D Book Tour zawsze! I narobiłaś mi ochoty na reread "Idealnej chemii" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, haha, to Saga :D <3
      Aż sama teraz nabrałam ochoty, by przeczytać sobie po raz trzeci Idealną chemię xD <3

      Usuń
  3. Uwielbiam "Czekoladę"! <3 Jeden z najlepszych filmów :)
    Nie pomyślałam o tej paczce przyjaciół, a rzeczywiście są dobrym przykładem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada <3 <3 Kurczę, aż bym sobie obejrzała xDDDD

      Usuń
  4. Wybierając lekturę też głównie kieruje się opisem i recenzjami.
    Book Tour bardzo chętnie, bo dawno nie brałam w żadnym udziału :) Zdradzisz jaką książkę masz na myśli? :)
    A co do wspomnianego retellingu, to obstawiam Cinder, czyli Kopciuszek w innym wydaniu :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, najbardziej myślałam o 'Bez serca' Meyer, ale po głowie chodził mi też pomysł z Buntowniczką z pustyni :D
      Tak, dokładnie, Cinder miałam na myśli ^_^ A nawet całą Sagę Księżycową :D

      Usuń
  5. Książki Kasie West są tak lekkie i przyjemne, że zdecydowanie pasuje do kategorii. Sagę Księżycową mam zamiar poznać - już tyle czasu każdy polecał a teraz po wznowieniu tyle osób się cieszy, że trzeba się z nią zapoznać :). Jeśli chodzi o "Układ" - dialogi są przegenialne. Mimo ciężkiego tematu (to co przeżyła bohaterka), całość książki jest tak zabawna, że chce się więcej i więcej książek autorki. Z "Idealnej chemii" nie pamiętam by bohaterka była kontrolująca :D Ale tak dawno ją czytałam, że nic prawie nie pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dokładnie - chociaż Układ porusza trudny temat, to i tak autorce udało się zachować tutaj jakąś granicę i nadać powieści lekki, zabawny klimat ^_^
      Była :D Wszystko musiało być u niej w idealnym porządku, przez co kontrolowała niemalże wszystkie aspekty swojego życia, żeby ludzie tylko nie dostrzegli, jaka jest naprawdę ;)

      Usuń
  6. W końcu zabrałam się za sagę księżycową i szczerze pierwszy tom mnie jakoś szczególnie nie zachwycił, ale mam nadzieje, że kolejne tomy już będą lepsze :D A książki Kasie West są świetne na poprawę humoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Cinder jest najgorszą częścią xDDDDD Zważając na to, że jeszcze Winter nie przeczytałam, ale wątpię, by ostatni tom okazał się zły :o

      Usuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^