piątek, 21 kwietnia 2017

Wiosenny Book TAG

Baner jest cały mój! Nawet zdjęcie sama robiłam ^_^
Cześć <3
Ale dawno nie robiłam żadnego TAGu! :D 
Matura? Co? Gdzie? Jaka matura? Wcale nie powinnam się uczyć na historię...
xD
Dziękuję bardzo za nominację od Lexiss MacKade <3 <3 Wykonuję ją szybciej, niż sama się spodziewałam xD Bo chociaż na dworze zimno, gdzieniegdzie spadł śnieg (jest dziś 18.04), to ja chcę pełnoprawną wiosnę! Słoneczko i ciepełko! Kwiatuszki! Zieleń! Bo choć za wiosną nie przepadam, mam już dość zimy xD Wiosno, przybywaj!

BOCIAN, czyli książka do której co roku wracasz

Och, ummm, brak takiej książki! Zdarza mi się czasem wrócić do jakiejś książki, ale nie mam takiej, którą czytałabym regularnie czy coś...

PRZEBIŚNIEG, czyli pierwsza książka, którą przeczytałeś tej wiosny

Zależy, kiedy ustalimy początek wiosny xD Jeśli tak, jak mi wskazuje moje serce, to jest to Przysięga krwi Richelle Mead (czwarta część Akademii wampirów)(recenzja napisana, wkrótce na blogu). Jestem totalnie i nieodwołalnie zakochana w tej serii!!! <3 <3

MARZANNA, czyli książka-rozczarowanie, którą z chęcią byś utopiła

Pomijając lektury? xD
Wiem!! Piękna katastrofa to jedno z moich największych rozczarowań książkowych, okropna książka :|

MOTYL, czyli nowo odkryty autor, którego pokochałaś

Choć Niepowszednich jeszcze nie skończyłam - już zaczynam zakochiwać się w książce, a więc i w autorze, pani Justynie Drzewickiej! Mam nadzieję, że mi tak zostanie do końca powieści xD

KROKUS, czyli piękna i wyjątkowa książka

To będzie bezsprzecznie Złodziejka książek ^_^ Piękna - stanowczo. Wyjątkowa - jeszcze bardziej stanowczo :D Kiedyś muszę zrobić reread!

ZAWILEC, czyli książka, którą spotykasz wszędzie

Mam podobne odczucia co Lexiss - też mi przyszły książki Sarah J. Maas do głowy :D Szczególnie właśnie Dwór cierni róż. Albo często też widuję Szóstkę wron :D Mam nadzieję obydwie te powieści kiedyś przeczytać :D

CUDOWNE SKOWRONKI, czyli osoby, które nominuję do wykonania TAGu

Nie chcę tu nikogo do niczego przymuszać, więc niech każdy, kto ma chęć, wykona TAG! ^_^

Czujecie wiosenny klimat? Lubicie wiosnę? :D

25 komentarzy:

  1. Muisz przeczytać Dwór cierni i róż - to jest rozkaz! xDD :D Ta ksiązka jest świetna <3
    Ja dopiero za rok mam mature i jakos tak nie chce mi się w to wierzyć - kiedy to zleciało? Dopiero co kończyłam gimnazjum O.O Powodzenia na maturze, tak wgl :D
    Bardzo przyjemny TAG - ja lubie wszystki pory roku, ale śnieg w kwietniu to jakos mi sie nie widzi xDD A dwa dni u mnie padało xD Wiosna coś się spóźnia w tym roku. :P
    Pozdrowionka!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ok, ok, przeczytam! xD Szczególnie, że uwielbiam Piękną i Bestię *_*
      Wiesz cooo, ja też nie wiem, kiedy to zleciało!! To jest straszne, też mam to uczucie 'ale ja niedawno kończyłam gimnazjum' o.O I (nie)dziękuję :D
      U mnie śnieg nie padał, ale widziałam te wszystkie zdjęcia xD Choć wiosennie już przecież było przez jakiś czas xD Dlatego jest to dziwniejsze tym bardziej xD

      Usuń
  2. U mnie wiosna była niedawno za oknem, a teraz znowu pogodna na minusie, brzydko i ponuro :( A Dwór cierni i róż mimo, że wszędzie o nim głośno wcale nie jest taki wspaniały :/ Czytałam lepsze ksiązki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też :( Ostatnio kurtkę zimową nosiłam! Pod koniec kwietnia! To mi się chyba pierwszy raz zdarzyło xD Ale mam nadzieję, że będzie już coraz cieplej :P
      Oo, no proszę, jakie różne opinie można spotkać o Dworze cierni i róż xD Ja i tak to kiedyś przeczytam, bo Piękna i Bestia *_*

      Usuń
  3. Im dalej w las, tym "Niepowszedni" stają się coraz lepsi, więc jeśli już zakochujesz się w tej książce, to na pewno pozostanie tak do końca :D Mnie z początku nie przekonywała, ale mniej więcej od połowy również bardzo zaczęła mi się podobać, chociaż aż tak się nie zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jakoś w połowie teraz i bardzo mi się podoba <3 Choć też się nie zachwycam AŻ tak, jak niektórymi książkami xD Ale połowa jeszcze przede mną, to się wszystko może zdarzyć xD

      Usuń
  4. Mam ostatnio ogromny dylemat, czy kupić Szóstkę Wron czy Dwór Cierni i Róż, bo podobnie jak Ty widzę te książki wszędzie i aż korci, żeby zakupić własny egzemplarz! Aczkolwiek przymierzam się bardziej ku Szóstce Wron :D
    Złodziejka Książek to rzeczywiście wyjątkowy tytuł *-*
    A na Akademię Wampirów również mam ostatnimi czasy ochotę :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie umiała wybrać, czy kupić Szóstkę wron czy Dwór cierni i róż! xD Na razie nie stoję przed takim wyborem, ale kto wie, co będzie przy następnych książkowych zakupach... xD
      Akademia wampirów jest super!!! Polecam bardzo!!! :D

      Usuń
  5. Gdzie nie pójdę widzę "Szóstkę wron" i tak bardzo chcę tę książkę mieć, bo nawet jeśli historia by mi się nie spodobała (choć, wszyscy zachwalają) to to wydanie jest boskie <3 "Akademia wampirów" woła mnie od jakiegoś czasu, ale no nie wiem po przeczytaniu "Zmierzchu" chyba trochę uprzedziłam się do wampirów - od miesiąca nie mogę się zebrać, żeby odznaczyć tę książkę na lubimy czytać xD
    Ja chce już PRAWDZIWEJ wiosny, bo wiem, że tuż po wiośnie nadejdzie lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie - wydanie Szóstki wron jest po prostu BOSKIE <3 :D :D
      Ja jestem cały czas bardzo uprzedzona do wampirów xDDD Zmierzchu nie czytałam, ale opierając się o filmy - wampiry w AW zostały przedstawione zupełnieeee inaczej :D Lepiej xDD <3
      Tak, lato!! UWIELBIAM LATO <3

      Usuń
  6. Oby ci tak zostało do końca powieści <3 Bo Niepowszedni są boscy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałaś jeszcze Dworów? Skandal! Nie no, żartuję :D Ale polecam <3 Również nie mam takiej książki, do której bym wracała co roku xD

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z przytoczonych tutaj przykładów książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam dość zimy i zimna :/ Pogoda ostatnio jest okropna, a przez ostatnie dni to już w ogóle, bo dość, że zimno, to jeszcze pada :/ Prawie maj, a wydaje się jakby był październik ;P
    "Piękna katastrofa" to było coś strasznego ;P Abby i Travis, to jedna z najbardziej irytujących par w historii literatury!
    Czytaj czym prędzej "Dwór cierni i róż", bo przecudowna seria, w której się zakochasz! Natomiast "Szóstka wron" momentami troszkę mnie nudziła, ale żeby nie było, to dyplomatycznie napisze, że rozumiem osoby, którym się bardzo spodobała ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dokładnie, też mam wrażenie, że to październik! Ależ ta pogoda z nas kpi xD
      Cieszę się, że się ze mną zgadzasz!! Do tej pory, jak sobie pomyślę o tym okropnym przezwisku, jakie Travis nadał Abby, to mam dreszcze... i to NIE te pozytywne... ;x ;x
      Haha, ok, kiedyś z pewnością skuszę się na te dwie pozycje ^_^ ^_^

      Usuń
  10. ,,Złodziejka książek" zdecydowanie popieram! :) Chętnie bym ją sobie odświeżyła, a tak jakoś przez ten tag mi się przypomniała, dodałaś ją do idealnej kategorii :) Tag bardzo wiosenny i podnoszący na duchu, jak widzi się ta pogodę za oknem...Uch, mogłoby wreszcie być ciepło :<

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie jest wiosennie na dworze, to chociaż u mnie na blogu xD Gdzieś musi! xD
      Złodziejkę książek też bym sobie odświeżyła właśnie ^_^

      Usuń
  11. Również muszę znaleźć w końcu czas na "Dwór cierni i róż" <3 U mnie dzisiaj raz wiosna i słoneczko, raz zima i śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda po prostu oszalała xD U mnie dzisiaj grad padał xD

      Usuń
  12. Zgadzam się, że "Złodziejka książek" to fantastyczna książka. Najchętniej jeszcze raz bym ją przeczytała, ale czytałam z biblioteki więc trochę lipa :(
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam z biblioteki, ale może uda się ją upolować jeszcze raz :D Nie traćmy nadziei xD :D

      Usuń
  13. Jak lubię to, że wiosną robi się coraz cieplej, tak nie lubię w niej tego, że oznacza początek powrotu alergii. ;/

    Faktycznie, o książkach Maas i Bardugo jest strasznie głośno. Jak to jednak jest z treścią jeszcze nie wiem, bo książki dopiero czekają na półce na przeczytanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och :( Ja niestety alergikiem nie jestem, więc nie znam tego, ale moje koleżanki są, więc rozumiem :(

      Usuń