poniedziałek, 18 lipca 2016

Kreatywny TAG książkowy

Tym razem baner nie kradziony xD

Do tego prześwietnego TAGu nominację otrzymałam od Wiktorii. Dziękuję! ^_^

1. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma kolorowe włosy
Było trochę takich postaci, ale pierwsza, która przychodzi mi na myśl to Karou z Córki dymu i kości i jej piękne, niebieskie włosy <3

2. Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać, grać na jakimś instrumencie
Hm, myślę o kimś innym niż o Ami z Rywalek, bo to przewidywalnie. Kto tam jeszcze umiał śpiewać? Mam! Ann z niedawno przeze mnie przeczytanego Magicznego kręgu Libby Bray. Nie wiem, jak mogłam o niej zapomnieć, tym bardziej, że ostatnio kończyłam ostatni tom tej trylogii :o

3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochuje
I tu mogę mieć problem... Po burzliwym rozmyślaniu mam dwóch kandydatów. Jeden dość niepewny - Artemis Fowl (nie do końca pamiętam, czy on na pewno się nie zakochał), a druga kandydatka - główna bohaterka Tańczącej Sarah Rubin (zapomniałam jej imienia o.O Coś na "C") 

4. Książka, która jest oparta na motywie baśni, bajki
No co ja mogę tu dać? No ja nie wiem... Kurczę, czy ja w ogóle przeczytałam taką książkę...?
.
.
.
.
.
.
żart oczywiście xDDD Poczujcie moje poczucie humoru xD 
Saga Księżycowa <3 <3 <3

5. Książka, w której główny bohater jest buntownikiem
Takich książek też było sporo. Chociażby Legenda i Day <3 Albo cudowny Sage z Fałszywego księcia <3 <3 <3 <3 (dziś skończyłam czytać tę książkę)

6. Książka, w której główny bohater ma dziwne imię
Dziwne imiona były właśnie we Fałszywym księciu. No powiedzcie... Sage to nie jest normalne imię. Nie mam pojęcia, jak to przeczytać. Albo Nowa Ziemia, gdzie główna bohaterka nazywa się Pressia. Albo Dobrani i Ky. I to na pewno nie wszystko, gdybym głębiej poszukała, znalazłabym jeszcze parę takich imion :P

7. Książka o skomplikowanym tytule
Bezduszna, Bezzmienna, Bezgrzeszna i Bezwzględna, czyli razem Protektorat parasola. Książki czytałam dobre dwa lata temu, a tę głupią nazwę serii zapamiętałam niedawno i nadal mam problemy z jej wypowiedzeniem (w sensie chodzi mi o Protektorat parasola) :P

8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim
Saga Księżycowa, naturalnie :D
Oprócz tego Misja 100 Kass Morgan

9. Książka, po której przeczytaniu postanowiłaś/eś zmienić się na lepsze
Hm. To jest ciężkie pytanie. Każda przeczytana książka tak naprawdę wpłynęła na mnie mniej lub bardziej, więc nie potrafię w tej chwili jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie :D

KONIEC! :)
POZDRAWIAM Z MOJEGO ŚWIATA ^_^

19 komentarzy:

  1. Fajny ten Tag, ale trzeba nad nim pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam straszną ochotę zrobić sobie takie włosy jak miała Karou *.* Ale pewnie dopiero jak wyprowadzę się z domu, żeby mnie rodzina nie wydziedziczyła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teżżżż. Ciągle namawiam na to mamę, ale się nie zgadza... xD Może jak będę się już sama utrzymywać, to wtedy :P

      Usuń
  3. Ooo tak- Day był buntownikiem <33
    Mnie dziwiło imię Aspena z "Rywalek"- może nie to, że jest głupie, ale pierwszy raz się z nim zetknęłam i tak jakoś nie polubiłam. Chłopaka noszącego to imię też nie, ale cóż- bywa :DD
    I cóż- piszę tutaj, ale na grupie też wspomnę- dotarła dzisiaj do mnie książka z Book Touru- nawet nie wiesz jak nie mogę się doczekać czytania <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie był ;D <3
      Mnie imię 'Aspen' też dziwiło, jest takie jakieś... niefajne xD
      Superrr! ^_^ Teraz pewnie jesteś w trakcie czytania, ale już nawet po :D <3

      Usuń
  4. O rany, świetny Tag! Sama chętnie taki wykonam :)
    Zapraszam, http://cosmo-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto zna to uczucie, gdzie czytając jakiś tag nie ma się zupełnie pojęcia o co chodzi, bo nie przeczytało się żadnej książki z wymienionych?
    Ale tak po za tym to naprawdę bardzo fajny, kreatywny tag, ale trzeba nad nim trochę pomyśleć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja znam to uczucie xD Ile razy tak miałam... :/
      Trochę trzeba, ale bez tego nie byłoby zabawy :D

      Usuń
  6. Hmm, "Córka dymu i kości" kusi mnie już od jakiegoś czasu, więc mam nadzieję, że w końcu uda mi się po nią sięgnąć :)
    Większości książek nie znam, jednak jestem ciekawa "Fałszywego księcia".
    Pozdrawiam serdecznie, Ami.
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka dymu i kości jak i Fałszywy książę to książki naprawdę godne polecenia :D

      Usuń
  7. Day na drugie imię miał buntownik ;P Świetnie pasuje do tej kategorii :) "Fałszywego księcia" czytałam zaraz po premierze i bardzo mi się podobał. Ciekawy TAG - pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, jestem ciekawa, czy przeczytałaś także drugą część? :D Z chęcią dowiedziałabym się, co o niej myślisz ^_^

      Usuń
  8. Meredith, ten baner jest cudowny! ♥ "Córkę Dymu i kości" kiedyś próbowałam przeczytać ale zupełnie mi nie podchodziła ;c Trochę przeraziłam się tym, że nie znam większości książek :o
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3
      Szkoda :( Mnie Córka dymu i kości się bardzo podobała, ale znam osoby, które jej nie lubią :D
      Hah, nie przejmuj się, też tak często mam, czytając czyjeś TAGi :P

      Usuń
  9. Najlepsza książka o kosmosie to "Fobos" <3 Serdecznie polecam ^^
    Ps. Zakochałam się w tym banerze <3 <3 <3 <3 <3

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wątpię, czy Fobos przebije moją Sagę Księżycową, ale mam nadzieję kiedyś przeczytać i się przekonać :D
      Dzięki ;)

      Usuń
  10. 4. Książka, która jest oparta na motywie baśni, bajki - wiedziałam od razu :D
    Hmm, buntowników jest baaardzo dużo.
    Sage - a nie coś jak Sejdż? Ja to tak czytam przynajmniej :D
    A Pressia bardzo spodobała mi się jako imię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD
      Hmm, ja to czytam bardziej "sedż" xD A ja nie lubię tego imienia - Pressia :P Jakoś w ogóle mi się nie spodobało :P

      Usuń

Och, jesteś tu! Twój komentarz wywoła uśmiech na mojej twarzy! DZIĘKUJĘ za Twoją obecność ^_^ Sprawiasz, że czuję sens tego, co robię, dajesz mi motywację, a gdy mam gorszy dzień, poprawiasz mi nastrój! Uwielbiam każdy komentarz, nawet taki składający się z dwóch słów, ale taki, który zawiera więcej niż trzy zdania i umożliwia mi wejście w dyskusję, jest czystą ucztą dla mojego umysłu <3
Zostaw linka do swojego bloga - nie obiecuję, że wpadnę, ale postaram się <3
Miłego dnia ^_^